וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן ניצחה 0:3 את פדרבורן, 2:4 לפ.צ קלן על פרנקפורט

האדומים ממערב גרמניה חזרו למקום הרביעי בבונדסליגה, פאפאדופולוס וסון (צמד) כבשו. אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון, הקבוצה של שטוגר פירקה את היריבה ממרכז הטבלה

יונג מין סון שחקן לברקוזן (שמאל) עם קארים בלארבי. AP
יונג מין סון. סיים עם צמד/AP

המחזור ה-24 בבונדסליגה יגיע היום (ראשון) לסיומו כאשר פ.צ. קלן השיגה ניצחון חשוב מאוד 2:4 במאבקי התחתית שלה על פרנקפורט. לברקוזן ניצחה גם היא, 0:3 את פדרבורן, בדרך למקום הרביעי בטבלה.

בתוך כך, הערב נערכה הגרלת רבע גמר הגביע הגרמני. באיירן מינכן תארח את באייר לברקוזן, בורוסיה דורטמונד תפגוש את הופנהיים בבית, וולפסבורג תשחק מול פרייבורג, ארמיניה בילפלד תנסה להפתיע את בורוסיה מנשנגלדבאך.

פדרבורן - לברקוזן 3:0

לברקוזן רשמה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, כשגברה 0:3 בחוץ על פדרבורן, והיא טיפסה מהמקום השישי לרביעי על חשבונן של אוגסבורג ושאלקה. קיריאקוס פאפאדופולוס היווני כבש את שערו הראשון העונה, כשנגח לרשת כדור חופשי של גונסאלו קסטרו, שבישל גם את השער השני. קסטרו הגיע ראשון לכדור ארוך ונגח למרכז הרחבה, שם חיכה יונג מין סון שהמשיך מהאוויר לרשת (84). סון השלים צמד בתוספת הזמן (93), כשבעט בחכמה כדור מדויק לרשת מתוך הרחבה. פדרבורן יכולה הייתה להעלות מעל לקו האדום, אך בעקבות ההפסד היא תישאר שם שבוע נוסף.

דייברסון שחקן קלן חוגג. GettyImages
קופצים למקום ה-11. דייברסון/GettyImages

פ.צ. קלן - פרנקפורט 2:4

קלן שלא ניצחה בחמשת מחזורי הליגה האחרונים והגיעה למשחק אחרי שהודחה מול פרייבורג בגביע מצליחה להתאושש בצורה יפה עם ניצחון נאה על פרנקפורט, שהגיעה להתמודדות עם שני ניצחונות משלושת המשחקים האחרונים. הקבוצה של פיטר שטוגר השיגה שער יתרון במחצית הראשונה כאשר דייברסון כבש בדקה ה-28 אחרי שהקפיץ מעל השוער, אבל אלכסנדר מאייר איזן מקרוב בדקה ה-58 אחרי שהשוער שמט את הניסיון הראשון שלו.

ואז הגיע הבליץ של קלן שכלל שלושה שערים תוך תשע דקות: מרסל ריסה כבש בדקה ה-72 עם בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה, יויה אוסאקו הוסיף בדקה ה-79 עם בעיטה נפלאה מ-16 מטר, וכעבור שתי דקות אנתוני אוג'ה נותר במצב של אחד על אחד מול השוער והבקיע את הרביעי. בתוספת הזמן קווין וימר ביצע עבירה ברחבה והעניק פנדל למאייר שצימק מהנקודה הלבנה ועלה לראש טבלת מלכות השערים עם 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully