וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נביל פקיר החזיר את ליון לפסגה עם 1:5 במונפלייה

הכישרון בן ה-21 כבש צמד וסחט פנדל בחגיגה של המוליכה. אלכסנדר לקאזט כבש גם הוא צמד והעלה את מאזנו ל-23 שערים, אנתוני לופס עצר פנדל. 0:2 לסנט אטיין על לוריין, 0:1 לליל על גנגאן

נביל פקיר שחקן ליון (מימין) עם אלכסנדר לקאזט. AP
כוכב צומח בליון. נביל פקיר/AP

ליון הצליחה לשוב הערב (ראשון) לפסגת הליגה הצרפתית, כאשר הרשימה ב-1:5 במונפלייה ושמרה על הסטטוס-קוו לאחר הניצחונות של פריס סן ז'רמן (1:4 על לאנס בשבת) ומארסיי (1:6 בטולוז בשישי). עוד לפני כן, סנט אטיין התקדמה למקום החמישי עם 0:2 ביתי על לוריין. ליל ניצחה 0:1 בחוץ את גנגאן.

מונפלייה - ליון 5:1

הצגה אדירה של נביל פקיר, שהעלה את מאזנו ל-11 שערים, שבעה בישולים וחמש סחיטות פנדלים בעונה אישית פשוט פנטסטית. הפתיחה הייתה של מונפלייה, כאשר בדקה השישית הנרי בדימו איבד כדור מול הקבוצה עמה זכה באליפות, ובריאן דאבו בישל ללוקאס באריוס את שערו השישי בשישה משחקים. למרות זאת, ליון ידעה להגיב עם פנדל של אלכסנדר לקאזט בדקה ה-30. מלך שערי הליגה העלה את מאזנו ל-22 שערים, עם הראשון שלו מאז חזר מפציעה. 10 דקות לאחר מכן, פקיר שהוכשל בפנדל, ביצע דאבל פס עם יוהאן גורקוף וסיים עם כדור ברשת. בדקה ה-72 הוא השלים צמד עם צ'יפ אלגנטי, אחרי בישול שני של גורקוף. באריוס פספס הזדמנות לצמק כשפנדל שלו נעצר בדקה ה-81 על ידי אנתוני לופס, וליון ניצלה זאת כדי להפוך את המשחק לתבוסה עם שערים של קורנטן טוליסו (90+1) וה-23 של לקאזט (90+4) עמוק בתוספת הזמן.

סנט אטיין - לוריין 0:2

הירוקים שמרו על מאזן מושלם נגד לוריין העונה. אחרי שניצחו אותה 0:1 בסיבוב הראשון בחוץ ובאותה תוצאה גם בגביע הליגה, הפעם הם הגדילו ל-0:2 ביתי שהציב אותם שוב במקום החמישי. קבוצת התחתית החזיקה מעמד בצורה יפה, אבל בדקה ה-67 איבדה את דידייה אנדונג בצהוב שני ואז נשברה. בדקה ה-74 יוהאן מולו כבש בבעיטה מרחוק, בדיוק 120 שניות אחרי שנכנס כמחליף. בדקה ה-90 בישל רומן המומה למקס גראדל את השער שחתם את התוצאה והותיר את לוריין רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

גנגאן - ליל 1:0

הפסד ליגה שלישי ברציפות למחזיקת הגביע המותשת, שמשלמת את המחיר על ריצה בשלושה מפעלים עם סגל כה קצר. ליל המאכזבת, שניצחה 1:2 את ליון במחזור הקודם, ניצלה את המצב כדי להשיג ניצחון שני ברציפות ולקפוץ למקום השמיני עם 38 נקודות. המשחק הוכרע בדקה ה-54, אז מרקוס לופס הצעיר מצא את נולן רו, והחלוץ שלח בנגיעה כדור קשתי ברגל ימין מ-14 מטרים אל הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully