וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניר ביטון סובב את הקרסול בתיקו של סלטיק בגביע

דאגה לקראת משחקי הנבחרת? הקשר הוחלף בתוספת הזמן ב-1:1 מול דנדי יונייטד, מאמנו אמר בסיום: "אני מקווה שהוא בסדר, במהלך השבוע נדע מה מצבו". 90 דקות לגולסה ב-4:3 של פאוק לפנאתינייקוס

ניר ביטון שחקן סלטיק (ימין). Jamie McDonald, GettyImages
אלי גוטמן צריך לדאוג? ניר ביטון/GettyImages, Jamie McDonald

הקשר ניר ביטון פתח הערב (ראשון) בהרכב של סלטיק, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול דנדי יונייטד במסגרת רבע גמר הגביע הסקוטי. המשמעות: השתיים ייפגשו למשחק חוזר בגלזגו. ביטון, שהוחלף בדקה ה-93, ראה את נדיר צ'יפצ'י כובש את השער הראשון במשחק (45), לפני שלי גריפית'ס קבע שוויון בדקה ה-71. פול פאטון ופול דיקסון הורחקו אצל המארחת, וירג'יל ואן דייק הורחק מן העבר השני.

ביטון הוחלף לאחר שנפגע בקרסולו ומאמנו רוני דיילה אמר בסיום: "אני מקווה שהוא בסדר, אנחנו עדיין לא יודעים. הוא סובב את הקרסול ובמהלך השבוע נדע מה מצבו".

אבי ריקן שחקן פ.צ. ציריך. GettyImages
איזה סיום למשחק. אבי ריקן/GettyImages

* אבי ריקן נכנס כמחליף בדקה ה-83 והיה שותף לסיום הדרמטי ב-2:2 של ציריך בחוץ נגד ואדוז. לוח התוצאות עוד הראה 0:0 בדקה ה-74, אבל אז אוליבר בוף כבש לזכות ציריך והמשחק נפתח. פסקל שורף איזן (83), המחליף מריו גברנוביץ' החזיר את האורחים ליתרון (86) ובחלוף דקה נוספת היה זה מנואל סוטר, המחליף של ואדוז, שהשווה ל-2:2. ציריך וריקן נותרו במקום השלישי עם 41 נקודות אחרי 23 מחזורים, בפיגור שתי נקודות מיאנג בויז השנייה ומרחק 10 נקודות מבאזל המוליכה.

* הקשר אייל גולסה פתח בהרכב של פאוק סלוניקי והשלים 90 דקות, בהפסד 4:3 לפנאתינייקוס, שרשמה ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות. מרקוס ברג השבדי כיכב עם שלושער ובישול עבור פאו. פאוק, שנמצאת במקום השלישי בליגה, יכולה הייתה לצמק את הפער מפנאתינייקוס השנייה עד כדי שתי נקודות.

* המגן גל שיש לא נכלל בסגל של וולין לוצק, שסיימה ב-1:1 את משחקה הביתי נגד צ'רנומורץ אודסה.

* הבלם ניסו קפילוטו לא היה בסגל סנט גאלן ב-0:2 על אראו.

* החלוץ רוברטו קולאוטי לא היה בסגל של א.א.ק לרנקה ב-1:2 על אומוניה בפלייאוף של הליגה הקפריסאית.

* השוער רם שטראוס לא שותף ב-0:0 של סלאמינה מול איה נאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully