וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: עידן לשם ובר בוצר הפסידו, 0:5 לרומניה על ישראל

ההתמודדות בסיבוב הראשון של הבית האירופי-אפריקאי, שהוכרעה לאחר ההפסד בזוגות, ננעלה עם שני משחקי יחידים לפרוטוקול. לשם נוצח 6:4, 6:2 בידי אונגור, בוצר הפסיד 7:6, 3:6 לקופיל

עידן לשם טניסאי ישראלי. ברני ארדוב
ישראל סיימה בלי ניצחון. עידן לשם/ברני ארדוב

מפגש גביע דייויס בין רומניה לישראל ננעל היום (ראשון) עם שני משחקי יחידים לפרוטוקול בלבד, בהם ניצחו הרומנים וחתמו את ההתמודדות עם 0:5 מוחץ. ישראל, כאמור, גילתה עוד אתמול לאחר ההפסד במשחק הזוגות כי היא תעבור למשחקי ההישרדות בבית האירופי-אפריקאי, כאשר ביולי מצפה לה מפגש נגד סלובניה, שהפסידה במקביל לסלובקיה.

למשחק הראשון היום עלה עידן לשם הצעיר, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת במשחק הזוגות בשבת, והפעם נוצח 6:4, 6:2 בידי אדריאן אונגור. המשחק ארך כשעה ועשרים, כאשר לשם ביצע ארבע שגיאות כפולות ולא ניצל אף אחת משש אפשרויות השבירה שלו. למרות כמה רגעי טניס יפים, אונגור שבר אותו פעם אחת במערכה הראשונה ועוד פעמיים בשנייה, כדי להוסיף לעצמו עוד ניצחון בהתמודדות.

נבחרת הדייויס של ישראל. עפרה פרידמן, איגוד הטניס,
ובכל זאת מחייכים. נבחרת הדייויס עם נשיא רומניה, קלאוס יוהניס/עפרה פרידמן, איגוד הטניס

למשחק השני עלה בר בוצר בשאיפה להעניק לישראל נקודת ניחומים, אך גם הוא לא יכול היה למריוס קופיל, שחבט לא פחות מ-23 אייסים, כולל בנקודת המשחק, וניצח 6:7 (3), 3:6. בוצר גרר את הרומני הגבוה לשובר שוויון במערכה הראשונה נטולת השבירות, אך נוצח בו ובמערכה השנייה נשבר פעם אחת והתקשה להגיב מול ההגשות האדירות של הטניסאי המקומי.

הקפטן אייל רן סיכם: "אנחנו לא אוהבים להפסיד, ובטח לא 5:0, אבל זה מה שקרה. היינו קרובים לנצח כמה מהסטים במפגש, אבל לא הצלחנו. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו כי יש לנו משחק מאוד חשוב נגד סלובניה בארץ בחודש יולי. כל עוד אני מרגיש שאני יכול לתרום לשחקנים ולנבחרת וכל עוד אני מרגיש שאנחנו מסוגלים להתמודד ברמות הגבוהות ביותר, אני בהחלט רוצה להמשיך בתפקיד. אני חושב שעידן יכול להשתפר עוד הרבה, אמיר כאשר יחזור מהפציעה הוא שחקן דיוויס מעולה, דודי כמו תמיד, יוני רוצה להמשיך לשחק ובר הראה שהוא מסוגל להתמודד ברמות הללו. השחקנים הצעירים ימשיכו להשתפר בשנה הקרובה וזו שנה קריטית עבורנו ואנחנו רוצים להישאר בבית האירופאי אפריקאי 1".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully