וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 נקודות לגל מקל, הפסד לברצלונה לפני מכבי תל אביב

הישראלי ממשיך להתאקלם בניז'ני נובגורוד והוביל אותה לניצחון 72:79 על אסטנה עם שורה סטטיסטית נאה שכללה גם שלושה אסיסטים. הקטלאנים הפסידו 76:70 לגראן קנאריה, אברינס נפצע ונטש

שחקן ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
ממשיך במגמת ההשתפרות. מקל/GettyImages

גל מקל ממשיך להתאקלם בקבוצתו החדשה ניז'ני נובגורוד. אחרי שסיים עם 12 נקודות ו-6 אסיסטים במשחק היורוליג האחרון מול פנרבחצ'ה אולקר, הרכז הישראלי סגר היום (ראשון) עוד משחק טוב, כשהוביל את הרוסים לניצחון 72:79 על אסטנה הקזחית. מקל, ששוב עלה מהספסל, זכה ל-25 דקות ממאמנו איינארס בגאצקיס וענה ב-18 נקודות (5 מ-9 לשתיים, 1 מ-2 לשלוש, 5 מ-6 מהקו), 2 ריבאונדים, 3 אסיסטים וגם 4 איבודים.

מקל בלט בעיקר בדקות ההכרעה ברבע האחרון, כשהקזחים צמצמו והיו בעמדת ניצחון. מול מקל התייצבו שני פרצופים מוכרים: פט קלאת'ס, ששיתף עמו פעולה בעונת האליפות במכבי חיפה וניק קיינר מדלי, שהיה בסגל של מכבי תל אביב באותו הפסד בגמר ליגת העל.

מקל שמונה נקודות בחמש הדקות האחרונות, כולל ארבע קליעות מדויקות מהקו בתוך הדקה האחרונה. ניז'ני עלתה למאזן של 16 ניצחונות לעומת שישה הפסדים, שממקם אותה במקום החמישי בליגה המזרח אירופית בצוותא עם הרביעית לוקומוטיב קובאן, לה מאזן זהה.

ארט פרחוסקי סייע למקל עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד שטיילור רוצ'סטי רשם משחק חלש עם 1 מ-9 מהשדה וסיים עם שתי נקודות בלבד ב-20 דקות.

שחקן ברצלונה אלכס אברינס. קובי אליהו
פציעה מדאיגה. אברינס/קובי אליהו

* ארבעה ימים לפני המשחק הקריטי מול מכבי תל אביב בטופ 16, ברצלונה רשמה הפסד נוסף, שביעי שלה בליגה העונה, עם 76:70 בחוץ לגראן קנאריה. בהיעדרו של חואן קרלוס נבארו שקיבל מנוחה לקראת המשחק בחמישי וללא אלכס אברינס שנפצע ברבע השני ולא שב לפרקט, ברצלונה התקשתה להשיג את מנת הנקודות הרגילה שלה.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטתה, אך ברבע השלישי הקבוצה מלאס פלמאס התקרבה ונגסה ביתרון, כדי להמשיך במומנטום ברבע האחרון ולנצח אותו 13:23. מרסליניו הוארטס הוביל את רשימת הקלעים של ברצלונה עם 16 נקודות, ג'סטין דולמן הוסיף 14 ו-8 ריבאונדים וגם אנטה טומיץ' היה סולידי כהרגלו עם 10 נקודות, אבל הבלאוגרנה סגרו ערב קליעה חלש מבחוץ (24%) ומיעטו ללכת לקו העונשין (6 זריקות בלבד) . אלברט אוליבר הוביל את גראן קנאריה עם 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully