וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: גרנט עושה סקאוטינג בגאנה, הבלם שלא שכח את יום האישה

מאמן הכוכבים השחורים צפה במשחק בליגה הגנאית, גבריאל טאמאש העניק ורד לאוהדת בליגה הרומנית. וגם: יום הולדת 44 לקרב המאה ושלושער יפהפה בתוך 18 דקות בליגה המקסיקנית

20:50: הבלם שלא שכח את יום האישה הבינלאומי

הבלם הרומני, גבריאל טאמאש, ששיחק בעבר בגלאטסראיי, ספרטק מוסקבה ו-ווסט ברומיץ', לא שכח שהיום הוא יום האישה הבינלאומי, ובמהלך המשחק של קבוצתו הנוכחית, סטיאווה בוקרשט, קפץ ליציע והעניק לאחת האוהדות ורד.

17:17: אברהם גרנט עושה סקאוטינג בגאנה

אליפות אפריקה אמנם תמה, אך מאמן נבחרת גאנה, אברהם גרנט, לא מפסיק לעבוד. גרנט צפה היום במשחק בליגה הגנאית, בין ליברטי לבצ'ם, ממושב נוח למדי. מצבו של כר הדשא נראה קצת פחות טוב.

16:50: הפציעה המזעזעת של קשר קייבו

פדריקו מאטיילו בן ה-19 ערך היום בסך הכל את ההופעה השנייה שלו בהרכב של קייבו, שפגשה את רומא בבית. הקשר הצעיר, שמושאל לקבוצה מיובנטוס, נפצע בצורה קשה במהלך תיקול עם ראג'ה נאינגולן, וירד מכר הדשא כשהוא על אלונקה. באיטליה מדווחים שמאטיילו שבר את רגלו, ולא ברור בשלב זה מתי יוכל לחזור למגרשים.

13:00: ההצגה של המאמן-שחקן-שוער

גם בליגות הנמוכות באנגליה אפשר למצוא רגעים קסומים. מאמן גרייז אתלטיק מארק בנטלי משמש במקביל לתפקידו מאחורי הקווים גם כשחקן, ומסתבר שגם כשוער לעת מצוא. אתמול הוא רשם ערב חלומי. בפיגור 2:1, בנטלי הכניס את עצמו למגרש, ומיד כבש בנגיוחה. כששוערו נפצע, הוא לקח אחריות ועמד בין הקורות. וכן, זה נגמר בהצלה מהנקודה הלבנה ובניצחון 2:3. צפו בהצגה המופלאה שלו.

12:46: הבדיחה החדשה על רוברטו סולדאדו

רוברטו סולדאדו מטוטנהאם נחשב לאחד מהפלופים הגדולים בפרמיירליג בשנים האחרונות ובהתאם למעמדו ככזה, בדיחות עליו הן עניין שבשגרה. הנה אחת מהחדשות:

11:39: שלושער ב-18 דקות

אדווין קרדונה בן ה-22 חגג הלילה (בין שבת לראשון) את אחד מהמשחקים הגדולים בקריירה הקצרה שלו. הקולומביאני הבינלאומי שעבר לפני חודשיים מאתלטיקו נסיונאל למונטריי המקסיקנית תמורת למעלה מ-4 מיליון יורו, כבש שלושער בתוך 18 דקות. זה הספיק למונטריי בשביל לנצח את טולוקה 2:3 וכל אחד מהשערים היה יפהפה.

10:11: החגיגה המשונה של אוהד אסטון וילה

אוהדי אסטון וילה סיפקו אמש את התמונה המרגשת של היום, עם פריצה המונית לכר הדשא אחרי ה-0:1 על ווסט ברומיץ' שהעניק להם כרטיס לחצי גמר הגביע האנגלי. אוהד אחד בחר לחגוג בדרך מקורית ומשונה למדי, כשבובת דילדו מוצמדת לפדחתו. התוצאה לפניכם.

9:55: המתקפה הסקסיסטית על שחקניות נבחרת אוסטרליה

ימים ספורים לאחר שהושק באנגליה קמפיין לקידום נשים בכדורגל, התפרסם בממלכה הסיפור הבא: משחק רשמי בין נבחרות הנשים של אנגליה ואוסטרליה כמעט פוצץ אחרי שחיילים אנגלים התפרעו ביציעים והקניטו את האוסטרליות בקללות ואמירות סקסיסטיות. החיילים נשלחו לחקירה.

שחקניות נבחרת אוסטרליה בכדורגל. GettyImages
תחת מתקפה. שחקניות נבחרת אוסטרליה/GettyImages

8:44: היום לפני 44 שנה

ב-8 במרץ 1971, בדיוק לפני 44 שנים, התקיים הקרב הראשון בין מוחמד עלי לג'ו פרייזר - שניים שהרכיבו את אחת מהיריבויות הגדולות בתולדות האגרוף. מדיסון סקוור גארדן בניו יורק אירח את הקרב שזכה לכינוי Fight of the Century ("קרב המאה"). פרייזר ניצח אז אחרי החלטת שופטים בתום 15 סיבובים והוא הנחיל לעלי את ההפסד הראשון בקריירה המקצוענית שלו.

8:27: אדוני ראש העיר

קוואטמוק בלאנקו הגדול הוא עדיין כדורגלן פעיל, אבל ביום שבת הוא גם נבחר לראשות עיריית קוארנבקה שבדרום מקסיקו. בלאנקו בן ה-42 צבר 120 הופעות בנבחרת מקסיקו ושיחק איתה בשלושה מונדיאלים שונים. הוא חבר בסגל של פואבלה מהליגה הראשונה, אבל כבר לא משחק הרבה והקריירה השנייה שלו כבר יצאה לדרך.

קוואטמוק בלאנקו, כדורגלן מקסיקני. AP
קריירה שנייה. בלאנקו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully