וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא העזתי לשאול את לברון על הסרט, מקווה שאתם תשאלו"

מאמן קליבלנד שמח לראות את כוכבו משתפר מהרגע בו הוריד את סרט הראש שלו: "מעולם לא אהבתי סרטי ראש...". הפרשנים בקליבלנד לא מבינים את הספסול של מוזגוב, בלאט תקף את התקשורת והתחרט במהירות. וגם: מספרי המשחק

אימאן שאמפרט שחקן קליבלנד קאבלירס מול אריק בלדסו שחקן פיניקס סאנס. AP
בקלילות, עד הרבע האחרון. אימאן שאמפרט/AP

בקליבלנד ייצאו השבוע למסע של ארבעה משחקי חוץ עם חיוך אחרי שגברו 79:89 על פיניקס בבית. הקבוצה של דיוויד בלאט שלטה במשחק לחלוטין והובילה ב-32 הפרש אך הסתפקה בניצחון צנוע בסיום, כשלברון ג'יימס שוב לא נצץ עם 17 נקודות ו-8 אסיסטים, בעוד שטימופיי מוזגוב רשם 19 נקודות.

בהמשך יחכו לקאבלירס אתגרים קשים יותר, בדמות ביקורים בדאלאס בלילה שבין שלישי לרביעי ובסן אנטוניו בלילה שבין חמישי לשישי, ולאחר מכן הם יגיעו לפלורידה להתארח אצל אורלנדו ואז אצל מיאמי, וינסו לנצל את הכושר הרע של שיקגו, טורונטו ו-וושינגטון כדי להסתער על המקום השני במזרח.

טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס מול ברנדן רייט שחקן פיניקס סאנס. GettyImages
משחק התקפי מצוין. טימופיי מוזגוב/GettyImages

מספרי המשחק

* לברון ג'יימס השתווה למארק פרייס במקום הראשון ברשימת מלך האסיסטים של המועדון בכל הזמנים עם 4,206. אחריהם נמצאים ג'ון בייגלי עם 2,311 וטרל ברנדון עם 2,235.

* לברון כבר מוביל את טבלאות כל הזמנים של הקאבס בנקודות, ממוצע נקודות, קליעות מהשדה, זריקות מהשדה, שלשות, זריקות לשלוש, קליעות מהקו, זריקות מהקו, ודקות.

* רצף 13 הניצחונות הביתיים של הקאבס הוא הארוך ביותר שלהם מאז שניצחו 16 משחקי בית רצופים ב-2009.

* בנוסף, רצף הניצחונות הביתיים של הקאבס בפער דו ספרתי הגיע ל-8. הפעם האחרונה שזה קרה להם הייתה בדצמבר 2008 עם 9 ניצחונות כאלה.

* ב-12 משחקיהם האחרונים של הקאבס מול יריבות מהמערב המאזן שלהם עומד על 1:11.

* הקאבס קלעו 40 נקודות בצבע לעומת 24 של הסאנס, ועלו למאזן של 5:24 במשחקים בהם יש להם יתרון בקטגוריה הזו.

עוד באותו נושא

קליבלנד שייטה מול פיניקס, לברון הפך למלך האסיסטים שלה בכל הזמנים

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
אנטי סרטי ראש. דיוויד בלאט/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט אמר בסיום: "אני חושב ששיחקנו שלושה רבעים נהדרים, המשחק היה ביד שלנו והוא נהיה קצת מלוכלך ברבע האחרון. אבל זה היה המשחק הרביעי שלנו בחמישה ימים, וה-8 ב-13 ימים, אז אני חושב שהתעייפנו". לגבי ספסולו של מוזגוב ברבע האחרון אמר בלאט: "הוא שיחק ברבע האחרון, לא? אה, זה היה נראה כאילו הוא שיחק, כי היה נראה שהוא עשה הכל היום... טימו שיחק יוצא מהכלל בשני צדי המגרש. הוא שחקן ממש טוב, והוא אחת הסיבות שאנחנו במאזן 5:21 ב-26 המשחקים האחרונים. אני לא יודע אם זה המאזן הטוב ב-NBA בפרק הזמן הזה, אבל אם כן אז טימו הוא אחת הסיבות העיקריות לכך".

כשנשאל לגבי העובדה שלברון הציג יכולת משופרת אחרי שהוריד את סרט הראש שלו ברבע השני אמר בלאט בחיוך: "אני מעריך את ההפוגה הקומית שבשאלה הזו, גם שייקספיר השתמש בטקטיקה הזו ברגעים של מתח גדול בטרגדיות שלו. שמתי לב לכך, ובעצמי תהיתי מה קרה. אבל לא העזתי לשאול אותו כי זה נראה לא מתאים באותו הרגע, אבל אני מקווה שאתם תשאלו אותו, ואני אקרא על זה. זה היה די מוזר, אבל האמת שאהבתי את המראה שלו בלי הסרט. אישית, מעולם לא אהבתי סרטי ראש, אבל אני כל כך אולד סקול, שזה לא משנה. מעולם לא הייתי מאמן שאומר לשחקניו שאסור להם ללבוש סרטים, אבל הייתי לו קריירה די טובה עם הסרט הזה, אז ניתן לו להחליט אם ללבוש אותו או לא".

לגבי שיא האסיסטים של לברון אמר בלאט: "ההישג הזה יחד עם שבירת שיא האסיסטים לפורוורד שהיה שייך לסקוטי פיפן אומר הרבה על יכולותיו כשחקן וכפליימייקר. אני מכיר את מארק אישית, והאמת ששיחקתי איתו בליגת הקיץ לפני מיליון שנה, והוא היה מוסר עצום, כך שזה מרשים מאוד שלברון השווה את ההישג שלו". כשנשאל לגבי העובדה שקיירי אירווינג שיחק רק 7 דקות במחצית הראשונה אמר בלאט: "מה שקרה הוא שדלי (מת'יו דלבדובה) שיחק ממש טוב, לא? קייירי משחק הרבה דקות השנה, ואם יש לנו הזדמנות לתת לו קצת מנוחה זה דבר טוב".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
בלאט אהב את המראה. לברון בלי הסרט/GettyImages

מה אמרו בתקשורת

מרלה רידנאור מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתבה: "במסיבת העיתונאים לפני המשחק בלאט נעלב משאלה לגבי חוסר הנעת הכדור של קבוצתו ואמר: 'יש הרבה משחקים בהם אין לנו בעיה של הנעת כדור, אבל כאן יש תגובה לא מבוססת להכל, כי זה מקום נהדר ונפלא שאני אוהב, אבל הוא לא קל. בכל פעם שיש מעידה קלה, היא הופכת להרבה יותר ממה שהיא'. בסוף דבריו היה ניכר שהוא התחרט, כשאמר: 'עכשיו אני מצטער שאמרתי את זה, כי זה יגרום לעוד תגובה לא מבוססת. תמחקו את זה מהפרוטוקול, בסדר? פשוט תמחקו'".

דייב מקמנאמין מ-ESPN התייחס גם הוא לדברים הללו: "בלאט בוודאי התייחס לדיון סביב ההפסד של הקאבס לאטלנטה, בו קבוצתו נראתה לא מוכנה להגיב לשיטת הבליץ של ההוקס נגד הפיק אנד רול. אבל החלק החשוב כאן הוא שכרגע הכל מתגמד - סרטי הראש, הרוטציות וההתאמות תוך כדי משחק - כי ב-26 המשחקים האחרונים התמונה הגדולה הייתה חיובית עבור הקאבס. וזה דבר גדול".

כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" התייחס לסוגיית הספסול של מוזגוב ברבע הרביעי, בפעם השמינית בתשעת המשחקים האחרונים: "אפילו במשחק הכי טוב שלו מאז הגעתו, מוזגוב לא שיחק שנייה ברבע האחרון, וחוסר השימוש בו ברגעי ההכרעה - ממוצע של שתי דקות בלבד ברבעים האחרונים ב-29 משחקיו בקליבלנד - הוא די מדהים. למרות עזרתו לשיקום ההגנה של הקאבס, בלאט מתעלם ממנו ולא מסביר מדוע, אז אני אנסה".

"לפעמים למאמנים נוח עם שחקן מסוים", המשיך פידור. "זה לא רק בלאט, זה קורה בכל ה-NBA. לפעמים הדבקות בשחקן הזה לא הגיונית מבחינת האוהדים או התקשורת, ולפעמים גם לא מבחינת דפי הסטטיסטיקה. בלאט היה עם תומפסון מתחילת העונה בניגוד למוזגוב שהגיע בינואר, וברור שהוא סומך יותר על תומפסון. האם זה הופך אותו לצודק? זה עדיין נתון לויכוח".

צפו בפרשנים בקליבלנד מנתחים את המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully