וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה פוצ'יוולי: "לוכדי הנחשים" זכו באליפות החורף

דייגו מראדונה ודודו טובי הניפו את הגביע, לאחר שניצחו בשתי מערכות צמודות את "נגב אילת". הטורניר נערך בסוף השבוע האחרון בנמל תל אביב בהשתתפות 16 קבוצות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דייגו מראדונה ודודו טובי אחרי הזכייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גביע החורף של ליגת קורונה פוצ'יוולי 2015 נערך בסוף השבוע האחרון (שישי-שבת) בנמל תל אביב. לתשואות הקהל בנמל תל אביב, גברה קבוצת "לוכדי הנחשים" של דודו טובי ודייגו מראדונה דה סילבה ב-2 מערכות דרמטיות על "נגב אילת" של אורן צוברי מחוזק במאור האס, והניפה את גביע החורף.

16 קבוצות לקחו חלק בטורניר, שנערך בסוף השבוע. חצי הגמר הראשון הפגיש את סאן אנד ניקה (אמיר זוהר ומתי פול) עם נגב אילת. נגב אילת ניצחה 0:2 אחרי שתי מערכות איכותיות, ונראתה מוכנה ורעננה למשחק הגמר. חצי הגמר השני בין לוכדי הנחשים לכרישי החול היה צמוד פחות מקודמו, ובו שלטו לוכדי הנחשים בניצוחו של דייגו מראדונה לכל אורכו. הרכש הברזילאי ודודו טובי הוותיק ניצח בשתי מערכות חד צדדיות.

הגמר, בין נגב אילת ולוכדי הנחשים החל צמוד, אך ככל שהתקדמה המערכה, מראדונה וטובי השתלטו על המגרש וסיימו בניצחון 11:18. את המערכה השנייה פתחו הלוכדים בתנופה אדירה והראו שליטה מוחלטת במגרש. נגב אילת, מצדה, לא ויתרה ונתנה פייט אדיר, אבל לוכדי הנחשים ניצחו 16:18 וזכו בטורניר. במשחק נוסף זכו כרישי החול במקום השלישי, לאחר שגברו על סאן אנד ניקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully