וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושלמים: קנטאקי סגרה את העונה הסדירה במכללות במאזן 0:31

הווילדקאטס גברו במשחק האחרון של העונה 50:67 ביתי על פלורידה בזכות מחצית שנייה מצוינת והם הקבוצה הראשונה מאז אינדיאנה של 1975/6 שמשיגה עונה מושלמת. קרל אנתוני טאוונס כיכב

קרל אנתוני טאונס שחקן מכללת קנטאקי. AP
שחקן נהדר מתפתח. טאוונס/AP

המאמן האגדי ג'ון קליפארי ושחקניו במכללת קנטאקי הכניסו הערב (שבת) את שמם אל ספרי הזהב של הכדורסל, כאשר השלימו עונה סדירה מושלמת בדיוויז'ן 1 של כדורסל המכללות האמריקאי, לראשונה מאז עשתה זאת אינדיאנה של בובי נייט ב-1975/76.

קנטאקי גברה במשחקה ה-31 העונה 50:67 ביתי על פלורידה וסגרה מאזן של 0:31. כעת, מחכים לה האתגרים הגדולים הבאים: תחילה, טורניר ה-SEC שייערך בעוד כשבוע ולאחר מכן, החל מעוד שבועיים, המארץ' מדנס, טורניר המכללות הארצי הגדול. הווילדקאטס יגיעו לאירוע כמדורגים ראשונים והלחץ יהיה עליהם, בניסיונם לזכות בתואר לאחר שבעונה שעברה הפסידו לקונטיקט בגמר. אם הם יראו את מה שהראו עד עכשיו, אין סיבה שזה לא יקרה.

במשחק שסידר את העונה המושלמת, קנטאקי הובילה רק 27:30 במחצית, אבל אחרי ההפסקה היא כבר נראתה הרבה יותר טוב וניצחה, בעיקר בזכות 14 נקודות של טריי ליילס, שעלה מהספסל וגם קטף שישה ריבאונדים. קרל אנתוני טאוונס, כוכב הקבוצה, סיים עם 13 נקודות, תשעה ריבאונדים ולא פחות משש חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully