וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת של רונאלדו, בייל ובנזמה נמשכת, אנצ'לוטי: "חסר לנו מחץ בהתקפה"

פלא שריאל מדריד נראית כמו שהיא נראית? 3 הכוכבים כבשו יחד 7 שערים ב-7 המשחקים האחרונים, קרוס שבר שיא שלילי ואדוריץ מתקרב ליורנטה. איסקו: "המאבק על התואר תמיד היה קשה"

שחקן ריאל מדריד, מרסלו. AP
שחקן ריאל מדריד, מרסלו/AP

מי היה מאמין. מוליכת הליגה הספרדית, ריאל מדריד, שעד לפני מספר שבועות החזיקה בפער משמעותי על פני יריבותיה, ספגה הערב (שבת) הפסד מפתיע, 1:0 לאתלטיק בילבאו בסן מאמס, זאת לאחר שבמחזור הקודם סיימה את משחקה הביתי מול ויאריאל ב-1:1.

* מדובר במשחק השביעי ברציפות שבו ריאל מדריד לא מצליחה לכבוש יותר משני שערים.

* גארת' בייל לא כבש בשמונה משחקים רשמיים ברציפות ולא בישל בשבעה.

* לטוני קרוס היו תשע מסירות לא מדויקות. המספר הגבוה ביותר שלו העונה בכל המסגרות.

* כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה וגארת' בייל כבשו 15 שערים ב-14 משחקים ב-2015. ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר לעומת זאת, כבשו 35 שערים ב-17 משחקים.

* "BBC" (בנזמה, בייל, כריסטיאנו) אגב, כבשו יחד שבעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים.

* אריץ אדוריץ כבש בפעם ה-38 בנגיחה. רק לפרננדו יורנטה יש יותר שערים בנגיחה (39) במאה ה-21.

שחקני ריאל מדריד מאוכזבים. AP
איבדו את היתרון בשבועיים חלשים. ריאל/AP

"אנחנו יוצאים מכאן בתחושה רעה", אמר איסקו, "היה לנו יתרון בפסגה, ואיבדנו אותו בשבועיים האחרונים. הייתה חסרה לנו טריות, וזה לא נורמלי בריאל מדריד. הליגה קשה, ונגיע לקאמפ נואו בעוד כמה שבועות עם כל הנחישות בעולם. אנחנו בסדר מבחינה פיזית, אין תירוצים. יש לנו סגל מצוין, ואנחנו יכולים לנצח בברצלונה עוד שבועיים. זה יהיה קרב מכריע. קורה שקבוצות סובלות מירידה ביכולת, והמצב תלוי בשחקנים. חובתנו עכשיו היא לחזור לשחק כמו ששיחקנו בעבר".

"אני חושב שתקפנו חזק במחצית השנייה, בכל הכוח", אמר המאמן המפסיד קרלו אנצ'לוטי, "לקבוצה יש בעיה, ואנחנו צריכים לדעת טוב יותר מה אנחנו עושים בהתקפה. אנחנו לא מניעים מהר מספיק את הכדור והחלוצים לא מגיעים למספיק הזדמנויות. מוזר להגיד שיש לריאל בעיה בהתקפה כי כבשנו כל כך הרבה, אבל זאת האמת. הקבוצה שלי משחקת רע, ואני חייב לקחת את האחריות. אבל כמובן שלא ניכנע, הליגה עוד ארוכה ומוסבכת, נעבוד קשה כדי לתקן את המצב".

"נתנו להם מתנה לאורך כל המשחק", אמר אנצ'לוטי ,נששאל על BBC, בנזמה, בייל ורונאלדו, ואמר: "לא היה להם משחק טוב, אבל זו לא טעות שלהם, כולנו אחראים. שיחקנו יותר מדי כיחדים, ניסינו לפתור בעיות לבד, כשצריך לשחק יותר מהר, עם פחות נגיעות בכדור. מה שאנחנו עושים מבלבל. אנחנו משחקים לאט בלי להניע טוב את הכדור, והחלוצים לא מוצאים מרחב. זו בעיה של הזמן שבין המסירה לריצה".

עוד באותו נושא

ספרד: אתלטיק בילבאו ניצחה 0:1 את ריאל מדריד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully