וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל ככל הנראה גמר את העונה, אלי כהן: "מי אמר שאין לנו נשמה?"

בשורות רעות להפועל תל אביב אחרי הניצחון: חשש שהשוער סובל מקרע בגיד אכילס. הוא וקולין, שנפצע בצלעות, פונו לביה"ח. המאמן חגג: "שנים שלא ראיתי דבר כזה", קלינגר: "לא חושב להתפטר"

one

הפועל תל אביב סוף סוף נושמת לרווחה. האדומים גברו הערב (שבת) 1:3 על מ.ס אשדוד במשחק דרמטי ומלא באירועים, שכלל שער עצמי של יאיא פטי מאשדוד, פציעה של אפולה אדל ומהפך בעשרה שחקנים כשסארי פלאח עומד בין הקורות. החבורה של אלי כהן הרוויחה את הזכות לארח ארבעה משחקים בבלומפילד במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון וסגרה ערב שיכול להשקיט את הסערה בוולפסון ואת החשש מאפשרות של ירידת ליגה.

החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של אפולה אדל. נכון לעכשיו, ישנו חשש לקרע בגיד אכילס או ברצועות הקרסול אצל השוער, וככל הנראה הוא גמר את העונה. מלבד הפציעה של אדל, גם לוקאס סאשה ששב מהיעדרות של חודש וחצי נפגע והוחלף, אך הפגיעה בו לא חמורה. גם יורחן קולין נפגע במהלך המשחק, ועל פי גורם בקבוצה "ירק דם בחדר ההלבשה". קולין ואדל פונו לבית החולים.

שחקני הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל, שי אבוטבול, רמזי ספורי, דודו ביטון. ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב, שגיב יחזקאל, שי אבוטבול, רמזי ספורי, דודו ביטון/ברני ארדוב

אלי כהן לא ידע נפשו מרוב אושר בסיום: "לא קרה לי הרבה שנים דבר כזה. בעצם, אף פעם לא קרה לי ששוער נפצע ונשארתי בלי שוער. הבנתי שעדיף לא להפסיד, נערכנו בצורה אחרת וכל הכבוד לבחורים. גם הצלחנו לנצח ועוד בהפרש של שני שערים. מי אמר שלהפועל אין נשמה? חתכו אותנו והגיע לנו בשבוע שעבר, אבל היום המזל בא למי שרצה יותר, ורצינו יותר. הפציעה של אדל רק העצימה את הרצון שלנו. השחקנים כאן עוברים חוויה לא קלה. החגיגות הן פרץ של יצרים של הרבה זמן. יש עדיין הרבה בעיות, אבל נתגבר עליהן. אנחנו הפועל תל אביב, ולא ניתן למועדון הזה לרדת ליגה".

על דודו ביטון: "הוא היה במצב לא טוב, בייחוד אחרי החמצת הפנדל שיכלה לגאול אותנו בשבוע שעבר, אבל האמנתי בו ונתתי לו ביטחון. הוא היה אצלי בגיל 19 במכבי תל אביב, הוא שחקן מוכשר ומגיע לו".

על שגיב יחזקאל: "הוא שחקן צעיר ומוכשר שקיבל ממני הרבה הזדמנויות. הוא עשה מהומות, הגיע למצבים והחמיץ, אבל לא אכפת לי, העיקר שנגיע למצבים. עובדה שבסוף הוא כבש".

עוד באותו נושא

בעשרה שחקנים: מהפך ו-1:3 להפועל תל אביב על מ.ס אשדוד

לכתבה המלאה
שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. ברני ארדוב
בשורה קשה. אדל/ברני ארדוב

שגיב יחזקאל, מהמצטיינים במגרש, אמר: "הרגשה טובה, אני מקדיש את הניצחון לקהל הענק שהולך איתנו לכל מקום. הפועל תל אביב לא רגילה להיות למטה, וזה מדהים שהאוהדים תמיד איתנו. הרבה מהניצחון הזה שייך לקהל. ידענו מראש שזה 90 דקות מכריעות, כל אחד רץ כמו מטורף והגיעו התוצאות. אני מקווה שנמשיך ככה ושלא יהיו לנו עוד פחדים מהתחתית. מכאן נצא לדרך חדשה".

דודו ביטון, ששבר בצורת ארוכה וכבש שער ראשון במדי הפועל תל אביב הוסיף: "הרבה זמן חיכיתי לגול הראשון, הוא תמיד הכי חשוב. במשחקים הקודמים הייתי מסוכן, הגעתי למצבים, אבל הכדור לא נכנס. אני מקווה עכשיו שאמשיך להבקיע שערים. יש הרבה לחץ, חשוב להגיע לפלייאוף התחתון במרחק גדול מהקבוצות שמתחת. הפועל נקלעה לסיטואציה לא פשוטה, אנחנו צריכים להוציא את הקבוצה משם וזה באחריות שלנו".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
אכזבה. קלינגר/ניב אהרונסון

בצד המפסיד, ניר קלינגר נראה מאוכזב: "היה דרמטי, הם ניצחו משום מקום. ממצב שאנחנו אחרי החמצה נורמלית של אבו ענזה והמשחק הולך לכיוון שלנו לגמרי, ביתרון של שחקן, וכשהשוער שלהם בחוץ, ואז טעות אנוש. צ/'קול עשה איבוד כדור שהוביל לשער, ומשם זה מה שקרה. אנחנו מסתכלים על הדברים אחרת כבר שבועיים, אנחנו בתחתית. דווקא שיחקנו די טוב היום, אבל כשאתה מגיע למצב כזה ב-1:1 אתה צריך להכריע, וזה לא קרה. אנחנו צריכים לקום עכשיו. לא חושב שצריך לבצע זעזוע או להתפטר. יש לי קבוצה טובה, הגענו מוכנים, אבל ההתרחשויות החל מהדקה ה-82 הלכו הפוך בשבילנו. גם ההחמצה, גם הטעות בשער השני, וזה הופך משחק. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו, הדברים עדיין תלויים בנו".

שגיב יחזקאל שחקן הפועל תל אביב חוגג מול מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מרציאנו ופטי מאוכזבים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully