וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון וצ'רלטון השיגו ניצחון שלישי ברציפות

המאמן הישראלי והאדיקס לא עוצרים וחזרו מפיגור בדרך ל-1:2 בחוץ על קרדיף, בזכות שער ניצחון בפנדל בדקה ה-87. 90 דקות לנאתכו ב-1:2 של צסק"א. דאבור בישל בניצחון גראסהופרס, בישול וניצחון לרפאלוב

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול מרסיניו שחקן אופה. Epsilon, GettyImages
הלחץ עובר לזניט. ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

ביברס נאתכו השלים היום (שבת) 90 דקות בהרכב צסק"א מוסקבה, שחזרה לליגה הרוסית אחרי פגרת החורף הארוכה עם ניצחון חוץ 1:2. קשר נבחרת ישראל, שכבש שער מרהיב במשחק הגביע נגד קירילה סובייטוב באמצע השבוע, פינה הפעם את הבמה לניגרי אחמד מוסא, שהבקיע צמד בדקות 45 ו-76 וביטל את שער השוויון של איגור לבדנקו המקומי. צסק"א צימקה זמנית את הפער מזניט המוליכה לארבע נקודות.

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכב מאריבור ושיחק 71 דקות בניצחון החוץ של קבוצתו 0:2 על צלייה. ז'אן פיליפ מנדי כבש את הראשון בדקה ה-45, וול אנדיי הכפיל בדקה ה-85. מאריבור עם חמש נקודות יתרון בפסגת הליגה הסלובנית.

* קבוצתו של גיא לוזון, צ'רלטון, השיגה ניצחון שלישי ברציפות וחמישי בשישה משחקים, 1:2 בחוץ על קרדיף במשחק מרכז הטבלה שלה בצ'מפיונשיפ האנגלית, במסגרת המחזור ה-36. קיקו מאקדה, שחקן מנצ'סטר יונייטד בעבר, כבש מקרוב לוולשים בדקה ה-56, אבל הלחץ של האדיקס נשא פירות ובדקה ה-74 טוני וואט השווה מריבאונד שהגיע אליו. שלוש דקות לסיום, המהפך הושלם כאשר סימון צ'רץ' נדחף ברחבה ויוני בויאנס הבלגי כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון הדרמטי. טל בן חיים הפצוע שוב לא היה בסגל.

* קלאב ברוז' המשיכה להתבסס בפסגת הטבלה בליגה הבלגית עם ניצחון 0:1 ביתי מול שרלרואה במסגרת המחזור ה-29. ליאור רפאלוב בישל את השער היחיד במשחק, כאשר בדקה העשירית הכניס כדור עומק מוקפץ וחכם לטום דה סוטר, שכבש מקרוב. הקשר הישראלי השלים 90 דקות. במשחק נוסף במסגרת המחזור, גנט הצילה לעצמה שתי נקודות במאבקי הצמרת שלה כאשר גברה 1:2 על האחרונה ליירסה בדקה ה-91. רמי גרשון השלים 90 דקות, קני סייף הוחלף בדקה ה-62.

* מונס דאבור שיחק 90 דקות ובישל לקאיו את השער היחיד ב-0:1 של גראסהופרס על לוצרן במשחק התחתית בשוויץ במסגרת המחזור ה-22.

* דן מורי שיחק 90 דקות ב-1:1 הדרמטי של ויטסה בחוץ על הראקלס במחזור ה-26 בהולנד. הראקלס השוותה בדקה ה-95

גיא לוזון מאמן צ'רלטון עם ראסל סלייד מאמן קרדיף סיטי. GettyImages
צ'רלטון בכושר פנטסטי. לוזון עם מאמן קרדיף, ראסל סלייד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully