וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל הפסידה בזוגות ונוצחה 3:0 במפגש בידי רומניה

בר בוצר ועידן לשם הצעירים הפסידו במשחק הזוגות 6:3, 6:4, 6:4 לפלורין מרג'אה והוריה טקאו, וישראל נוצחה 3:0 בסיבוב הראשון בבית האירופי-אפריקאי. היריבה בהישרדות: כנראה סלובניה

בר בוצר, טניסאי ישראלי. AP
לפחות צברו קצת ניסיון. בר בוצר/AP

נבחרת הטניס של ישראל נוצחה היום (שבת) גם במשחק הזוגות והפסידה 3:0 לרומניה במפגש כולו, במסגרת הסיבוב הראשון בבית האירופי-אפריקאי. בר בוצר ועידן לשם בן ה-18 (הופעת בכורה) התייצבו למשחק הזוגות במקום יוני ארליך החולה ודודי סלע הפצוע, אך חוסר הניסיון היה בעוכריהם והם הפסידו 6:3, 6:4, 6:4 לזוג הרומני פלורין מרג'אה והוריה טקאו.

התוצאה הזו הצטרפה להפסדים של בוצר וסלע במשחקי היחידים אתמול, וכך ישראל נפלה למשחקי ההישרדות ותתמודד בחודש יולי, כנראה מול סלובניה, על הזכות להישאר בבית האירופי-אפריקאי. מחר יתקיימו שני משחקי יחידים לפרוטוקול בלבד.

מהלך המשחק

מערכה 1

פתיחה טובה ללשם הצעיר בהופעת הבכורה שלו, כשכבר במשחקון הראשון השיגו הוא ובוצר את השבירה, ולשם שמר על ההגשות שלו ועם חבטת סמאש העלה ל-0:2. למרות זאת, הצמד הרומני התעורר ובקלילות השיג שבירה משלו ועלה ל-2:3. בוצר הציל נקודת שבירה במשחקון השמיני עם אייס יפה, אבל הרומנים ניצלו את האפשרות הבאה וחתמו את המערכה עם 3:6.

מערכה 2

הבדלי האיכויות הורגשו בפתיחת המערכה השנייה, כשמרג'אה וטקאו שברו ועלו ל-0:2. לשם חתם עם אייס את המשחקון החמישי וצימק ל-3:2. הצמד הישראלי הראה כמה מהלכי טניס נאים ונשאר בתמונה עם 5:4, אבל טקאו שמר על ההגשות שלו והנחית את נקודת הסיום של המערכה השנייה, בה ניצחו הרומנים 4:6.

מערכה 3

הטיול של הרומנים נמשך גם במערכה השלישית, עם שבירה מהירה שהובילה ל-0:2, אבל בוצר ולשם החליטו לא ליפול ללא מאבק, ולשם הצעיר סיפק חבטת העברה נהדרת שסידרה שבירה ושוויון 2:2. השוויון רק גרם למרג'אה וטקאו להעביר הילוך, הם שברו מיד ועלו ל-2:4 עם אייס של מרג'אה. המארחים סגרו את המשחקון התשיעי על האפס ועלו ל-3:5, לפני שחתמו עם 4:6 ו-0:3 במפגש כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully