וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה באולם: קנייזבה בגמר הקפיצה המשולשת, לנסקי הודחה במוקדמות 60 מטר

חנה קנייזבה מיננקו קבעה שיא ישראלי באולם כשניתרה למרחק של 14.40 מטר וסיימה ראשונה במוקדמות. לנסקי סיימה שביעית במוקדמות עם זמן של 7.51 שניות והודחה

אנה קנייזבה מיננקו קופצת לרוחק. מגד גוזני
מועמדת חזקה למדליה. קנייזבה/מגד גוזני

אליפות אירופה באולם לא האירה פניה לאתלטים הישראלים אתמול, אבל אחרי שדונלד סנפורד התרסק בחצי גמר 400 מטר ומעיין שחף נעצרה במוקדמות הקפיצה לגובה, היום (שבת) חנה קנייזבה מיננקו עלתה לגמר הקפיצה המשולשת כשניתרה למרחק מצוין של 14 מטר ו-40 סנטימטרים והעפילה לגמר עם התוצאה הטובה ביותר במוקדמות וגם קבעה שיא ישראלי באולם. קנייזבה הקדימה ב-19 סנטימטרים את גבריאלה פטרובה הבולגריה שקבעה את התוצאה השנייה בטיבה במוקדמות והיא תהיה פייבוריטית מובהקת גם בגמר שייצא לדרך מחר בשעה 17:30.

אגב, את השיא הקודם שלה קבעה מיננקו לפני שבועיים בדיוק באליפות מדינות הבלקן, כשקפצה למרחק של 14.23 מטר והיום ניפצה את השיא הזה עם תוצאה שעשויה בהחלט להספיק לה לפודיום בגמר.

מי שפחות הרשימה וסיימה את דרכה מוקדם היא אולגה לנסקי, שהודחה כבר במוקדמות בריצה ל-60 מטר. לנסקי סיימה שביעית במקצה שלה ו-29 בסך הכול עם זמן של 7 שניות ו-51 מאיות, שווה לשיא האישי שלה באולם. לנסקי הקדימה רק את רייצ'ל פינץ המלטזית, אך לא הצליחה להתקרב לרביעייה הראשונה. מי שניצחה במקצה של לנסקי היתה ורנה זיילר הגרמניה עם זמן מצוין של 7 שניות ו-10 מאיות.

אולגה לנסקי אתלטית. טיבור יגר, מערכת וואלה! NEWS
לא חזרה לעצמה. לנסקי/מערכת וואלה! NEWS, טיבור יגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully