וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן חזר אחרי 10 חודשים, בישול לאלחמיד ברומניה

הקשר ששבר את השוקית והתאושש רק לפני כמה שבועות, נכנס בתוספת הזמן ב-0:3 של אינגולשטאט על ארצגבירגה אווה. אלחמיד שיחק 90 דקות בהפסד של דינמו בוקרשט 2:1 לטרגו מורש

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. GettyImages
ברוכים השבים. אלמוג כהן/GettyImages

אלמוג כהן נכנס הערב (שישי) בתוספת הזמן בניצחון של אינגולשטאט 0:3 בחוץ על ארצגבירגה אווה. הקשר הישראלי שיחק רק דקה, אבל זו בשורה מאוד משמחת מפני שזו הייתה ההופעה הראשונה שלו מאז המחזור האחרון בעונה שעברה, ב-11 במאי.

כהן שבר את עצם השוקית במהלך משחק אימון נגד רד בול זלצבורג בקיץ והתקשה להתאושש מהפציעה. לפני כמה שבועות הוא חזר לפעילות מלאה, במשחק הקודם נכלל בסגל של אינגולשטאט בפעם הראשונה העונה, והיום גם עלה על כר הדשא.

בזכות הניצחון, אינגולשטאט פתחה פער זמני של שבע נקודות בפסגת הבונדסליגה 2. שתי הראשונות בתום העונה תעלנה אוטומטית לבונדסליגה, בעוד הקבוצה שתסיים במקום השלישי תתעמת עם הקבוצה שתסיים במקום ה-16 בליגה הבכירה בשני משחקי פלייאוף.

חאתם עבד אלחמיד בישל את השער של דינמו בוקרשט בהפסד 2:1 לטרגו מורש במחזור ה-20 בליגה הרומנית. אלחמיד שפתח בעמדת המגן הימני, הגביה כדור מדויק שהפך ל-0:1 של דינמו בדקה ה-43. הקבוצה מבירת רומניה נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של ריקרדו משאדו בדקה ה-58, וטרגו מורש ניצלה את היתרון המספרי כדי לבצע מהפך. אלחמיד שיחק 90 דקות.

בן שהר נכנס כמחליף בדקה ה-62 ב-2:2 של וילם 2 נגד טוונטה. ג'רסון קבראל, שתפס את מקומו של החלוץ הישראלי בהרכב, כבש צמד עבור וילם.

הבישול של חאתם עבד אלחמיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully