וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ליון: "לקאזט נשאר, הוא ישחק איתנו בליגת האלופות"

ז'אן מישל אולאס הגיב לדבריו של החלוץ המבוקש ("אם תוגש הצעה גבוהה, אני מניח שהנשיא יבקש ממני לעזוב"). ליון צפויה לשוב לצ'מפיונס ותשחק בעונה הבאה באצטדיון חדש

נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס. GettyImages
איזה מחיר יניח את דעתו? אולאס/GettyImages

המאבק על עתידו של אלכסנדר לקאזט מתחיל, כך לפחות עולה מהמתרחש בימים האחרונים בליון. החלוץ בן ה-23 נהנה מעונת שיא, עם 21 שערים ו-7 בישולים ב-24 משחקי ליגה בצרפת. בשבועות האחרונים כל הקבוצות הגדולות באנגליה הוזכרו כמעוניינות בו, והן כידוע יכולות לשלם סכומי כסף מכובדים, אבל נשיא ליון, ז'אן מישל אולאס, אומר שלקאזט לא הולך לשום מקום.

החלוץ שמוליך את ליון בחזרה למאבק האליפות אחרי כמה שנים בינוניות, התראיין לערוץ טלוויזיה צרפתי לפני כמה ימים ואמר ש"אני יודע שיש כמה קבוצות שמעוניינות בי, אבל כרגע אני לא יודע מה יהיה בסוף העונה. אני מניח שאם המועדון יקבל הצעה גבוהה, הנשיא יבקש ממני לעזוב".

יבקש לעזוב? אולאס שמע ומיהר להגיב אמש (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו: "זה פשוט בלתי אפשרי. לקאזט יהיה איתנו בסטאד דס לומייר ובליגת האלופות".

ליון לא יכולה להתחרות במרבית הקבוצות האנגליות בכל הנוגע לגובה משכורת או אטקרטיביות של הליגה, אבל אולס רוצה להחזיק בכוכב שלו לפחות עוד עונה. ליון תשחק בעונה הבאה בסטאד דה לומייר החדש שמכיל 58 אלף מקומות ויארח משחקים ביורו 2016. בנוסף, הקבוצה כאמור צפויה לחזור לליגת האלופות בה היא הייתה חברה קבועה ומכובדת עד לפני כמה שנים, והוא רוצה שם את לקאזט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully