וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבכורה המצוינת ביורוליג: מאמנו האישי של גל מקל מהלל את הרכז

הישראלי שנפלט מהליגה הטובה בעולם סיפק 12 נקודות ו-6 אסיסטים מול פנר, דייויד ת'ורפ צייץ: "אם הוא לא מספיק טוב לעזור לקבוצת NBA לנצח משחקים גדולים, אני לא מבין כלום בספורט"

שחקן ניז'ני נובגורוד גל מקל. GettyImages
שימשיך ככה. מקל/GettyImages

ניז'ני נובגורוד אמנם הפסידה אמש (חמישי) 92:79 לפנרבחצ'ה/אולקר החזקה, אך גל מקל יכול להתנחם בהופעת בכורה מחודשת טובה מאוד ביורוליג. לפני כחמש שנים רשם משחק בודד במכבי תל אביב במפעל האירופי הבכיר לפני ששוחרר מהצהובים, וכעת הוא חזר בגדול. במשחקו הרשמי השני בלבד בקבוצתו החדשה, רשם רכז נבחרת ישראל 12 נקודות (6 מ-10 מהשדה), 6 אסיסטים, 3 ריבאונדים, חטיפה ושני איבודים, ב-24 דקות שקיבל כשעלה מהספסל.

דייויד ת'ורפ, מאמנו האישי של מקל מאז ניסה להגיע ל-NBA בקיץ 2014, לא הופתע כלל. "עבודה מצוינת של גל מקל במשחק היורוליג הראשון שלו", צייץ ת'ורפ, מהמאמנים האישיים המוערכים בליגה הטובה בעולם. "12 נקודות ו-6 אסיסטים במשחק חוץ נגד קבוצה מצוינת. אם מקל לא מספיק טוב לעזור לקבוצת NBA לנצח משחקים גדולים, כנראה שאני לא מבין כלום בספורט. זה כל מה שיש לי להגיד".

מלבד מקל, שימש לאורך השנים ת'ורפ כמאמנם האישי גם של עומרי כספי, קווין מרטין, לואל דנג, ג'רו הולידיי, קורי ברואר, ג'ואקים נואה, קורטני לי ואחרים.

צפו בתקציר המשחק

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully