וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרסק: דונלד סנפורד נפסל בחצי גמר אליפות אירופה באולמות

הישראלי התחיל את המקצה בצורה איטית וניסה לפרוץ ב-50 המטרים האחרונים. כמה מטרים לפני קו הסיום ניסה להשתחל בין שני אצנים אחרים, דחף את אחד מהם ונפל בעצמו. שחף נעצרה במוקדמות

דונלד סנפורד, אצן ישראלי. AP
סיום עגום. סנפורד/AP

דונלד סנפורד לא הצליח לעלות היום (שישי) לגמר אליפות אירופה באולפ ב-400 באולם. הישראלי חווה אירוע לא נעים במיוחד כשבפיניש של הריצה הוא נתקל בפטריק שורם הצ'כי, נפל והפיל גם אותו.

סנפורד התרסק ממש על קו הסיום ולמעשה קבע תוצאה חלשה של 47.85 שניות. כמה דקות לאחר מכן התקבלה ההודעה שהוא נפסל. סנפורד זכה במדליית ארד באליפות אירופה באצטדיון, שנערכה לפני פחות משנה ואחרי שקבע את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות (46.81 שניות), הוא ציפה להעפיל לגמר בקלות יחסית.

סנפורד, שכאמור קבע את התוצאה הטובה ביותר במוקדמות בבוקר, פתח גם את הריצה הזו מצוין והשתבץ במהרה במקום הראשון במסלול שאורכו 200 מטר. בסביבות 150 המטר, נראה היה שכוחו של סנפורד אוזל והוא איבד את הבכורה לרפאל אומלקו הפולני וייבגני גוצול האוקראיני. סנפורד המשיך להיחלש, כשגם פטריק שורם הצ'כי חולף על פניו. בסופו של דבר, אומלקו זכה בריצה עם תוצאה לא מרשימה במיוחד של 47.52 שניות, גוצול האוקראיני הגיע שני עם זמן של 47.65 שניות, שורם הצ'כי סיים עם 47.70 ויאבוז קאן הטורקי עם 47.81. סנפורד, כאמור, נפסל.

סנפורד סיכם את הופעתו בחצי הגמר: "פתחתי לא טוב. התכוונתי להיות אגרסיבי ולקחת את ההובלה אחרי הקשת השנייה ולא הצלחתי. לקראת הסוף לא הצלחתי לבצע בהצלחה את המהלך שרציתי מול יתר הרצים וזה השאיר אותי מאחור וגרם לפסילתי. טקטית זו הייתה אולי הריצה החלשה ביותר שלי. בכל מקרה אני מרגיש בכושר מצוין ובטוח בעצמי לחלוטין לקראת עונת הקיץ".

דונלד סנפורד רץ ישראלי (אמצע). AP
מנסה לעקוף/AP
דונלד סנפורד מועד באליפות אירופה באולם 2015. AP
ולא מצליח. סנפורד מועד/AP

מעיין שחף לא הצליחה להעפיל לגמר בקפיצה לגובה. הישראלית ויתרה על הגובה ההתחלתי הנמוך של 1.72 מטר והלכה ישר על ה-1.77. ההחלטה הזו השתלמה לקופצת הישראלית, שעברה את הגובה הזה בניסיון הראשון. שחף המשיכה טוב ועברה גם את 1.82 בניסיון הראשון. כשהרף עלה ל-1.87 מטר, שלושה סנטימטר פחות משיאה האישי, שחף לא הצליחה לעבור אותו בניסיון הראשון והשני. דווקא במצב הזה, כשכל הלחץ עליה, שחף הצליחה להתעלות ולעבור 1.87, שזו תוצאת השנה מבחינתה עד כה.

לאחר מכן, הרף עלה ל-1.91 מטר, סנטימטר אחד מהתוצאה הטובה בקריירה שלה. שחף פסלה שלוש פעמים, ונפרדה מהתחרות במוקדמות.

שחף סיכמה: "אני מאוכזבת כי יכולתי הרבה יותר, אבל 1.87 מ' זו לא תוצאה רעה בכלל לתחרות שנייה באולם ושלישית בכלל השנה. המטרה הגדולה היא בייג'ינג בקיץ ואעבוד קשה מאוד כדי להיות שם ולהצליח שם".

* בקפיצה לרוחק ניצח מיצ'ל טורניוס השבדי, שקפץ למרחק של 8.30 מטר.

* בקפיצה משולשת ניצח דימיטרי סורוקין הרוסי, עם קפיצה של 16.76 מטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully