וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו בוחר את נבחרת החלומות שלו: כריסטיאנו רונאלדו בחוץ

המאסטרו הברזילאי הרכיב רשימה של 11 השחקנים הטובים ביותר ששיחקו איתו או מולו לאורך השנים. מסי בפנים, כמובן, ומי עוד? שני מגנים ברזילאיים אגדים, שלושה נציגים לצ'לסי ובופון

שחקן ברצלונה רונאלדיניו. Luis Bago, GettyImages
בנבחרת החלומות שלנו, הוא יהיה בפנים. רונאלדיניו/GettyImages, Luis Bago

אחד הכדורגלנים האהובים ביותר בעולם בעשור הקודם, רונאלדיניו, בחר היום (שישי) את 11 השחקנים הגדולים ביותר איתם או נגדם שיחק לאורך הקריירה. שם אחד שנותר מחוץ לרשימה הוא זה של כריסטיאנו רונאלדו, והנה אלה שכן נכנסו, בתוספת כמה מילים של המאסטרו הברזילאי על כל אחד.

שוער: ג'יאנלואיג'י בופון

הנימוק של רונאלדיניו: "היו הרבה מאוד שוערים טובים בתקופה שלי, אבל בופון כאן בשל העקביות שלו. לרוב השוערים היו גם תקופות רעות, אבל בופון שמר על רמה גבוהה כל כך לאורך הרבה זמן".

מגן ימני: קאפו

הנימוק של רונאלדיניו: "אתה לא הופך לשחקן עם הכי הרבה הופעות בתולדות נבחרת ברזיל בלי להיות מאוד מיוחד. שמחתי כשהוא זכה בגביע האלופות עם מילאן".

מגן שמאלי: רוברטו קרלוס

הנימוק של רונאלדיניו: "כדאי לכל קבוצה שהוא יהיה בה בזכות הבעיטות החופשיות שלו. חוץ מזה, הוא אחד המגנים השמאליים הטובים אי פעם. הוא היה מאוד חשוב לכל הזכיות של ריאל מדריד בליגת האלופות".

בלם: ג'ון טרי

הנימוק של רונאלדיניו: "בברצלונה היו לנו כמה משחקים גדולים מול צ'לסי, ואני מבין מדוע טרי עדיין כל כך חשוב להם. מאוד קשה לשחק מולו, הוא מנהיג גדול, המנהיג שצריך במשחקים גדולים כאלה".

בלם: פאולו מאלדיני

הנימוק של רונאלדיניו: "הוא היה אחד הבלמים הגדולים בתולדות ליגת האלופות, אבל מה שהיה כל כך מרשים אצלו זה שהוא לא נראה כמו בלם, אלא כמו קשר אלגנטי".

שחקן צ'לסי, ג'ון טרי. GettyImages
מנהיג גדול. טרי/GettyImages

קשר אחורי: קלוד מקאללה

הנימוק של רונאלדיניו: "שחקני הגנה מרגישים בטוחים כשהוא לפניהם, שחקני התקפה מרגישים בטוחים כשהוא מאחוריהם. עבורי הוא הטוב ביותר בלהגן על שחקני ההגנה שלו. מעולם לא ראיתי אותו משחק משחק רע".

קשר מרכזי: פרנק למפארד

הנימוק של רונאלדיניו: "אמרתי לפרנק רייקארד שאנחנו צריכים להחתים אותו בברצלונה, אבל הוא לא רצה לעזוב את צ'לסי. אני בטוח שהם לא היו נותנים לו ללכת, באותו זמן הוא היה אחד הטובים באירופה. מאזן השערים שלו כקשר הוא מה שכל כך הרשים אותי".

קשר התקפי: קאקה

הנימוק של רונאלדיניו: "הדברים לא כל כך הסתדרו לו במילאן כמו בריאל מדריד, אבל אסור לשכוח מי הוא קאקה האמיתי. לשתיים או שלוש עונות הוא היה השחקן הטוב בעולם, לא היה דבר שהוא לא יכול היה לעשות".

חלוץ: ליאונל מסי

הנימוק של רונאלדיניו: "זכיתי בכל התארים ואין לי חרטות, אבל הלוואי שהייתי יכול לשחק עם מסי יותר בברצלונה. אין מילים לתאר אותו. יש לו קסם ברגליים".

חלוץ: תיירי הנרי

הנימוק של רונאלדיניו: "חבר טוב ששיחק איתי בברצלונה. סיוט למגנים. הוא היה מהיר, חזק והיו לו איכויות".

חלוץ: רונאלדו

הנימוק של רונאלדיניו: "הוא היה האליל שלי ולבסוף שיחקתי איתו במונדיאל. הוא החלוץ הכי שלם שאי פעם היה ויהיה. לא ייאמן לחשוב שמעולם לא זכה בליגת האלופות".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ליאו מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
רונאלדיניו היה רוצה לשחק איתו יותר. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully