וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 מול ורונה

עוד משחק עגום לקבוצתו של אינזאגי, שפיגרה אחרי שלוקה טוני כבש "פאננקה" בפנדל (18), חוללה מהפך משערים של מנז (41, פנדל) ועצמי של טאקצידיס (47), אבל ספגה שער שוויון כואב בתוספת הזמן מרגלי ניקולס לופס. שער בכורה לסמואל אטו ב-0:2 של סמפודריה על קליארי

פיליפ מקסס ז'רמי מנז שחקני מילאן חוגגים. AP
שוב זה לא הספיק. פקסס ומנז/AP

אחרי שהשבוע דווח שפיליפו אינזאגי עלול לאבד את תפקידו כמאמן מילאן, התייצבה הערב (שבת) הקבוצה המדוכדכת שלו למשחק בית מול ורונה במטרה לנצח בפעם השלישית בסך הכל ב-11 המשחקים האחרונים, אך כשלה במשימה. הרוסונרי יצאו מפיגור ועלו ל-1:2 רק כדי לסיים עוד ערב עגום בסן סירו כשניקולס לופס השווה ל-2:2 בתוספת הזמן. במשחק נוסף, סמפדוריה גברה 0:2 על קליארי, סמואל אטו כבש שער בכורה.

חלוץ ורונה לוקה טוני (שמאל). AP
נקודה מתוקה מתוקה. לוקה טוני חוגג/AP

מילאן - ורונה 2:2

הקבוצה המקרטעת של פיפו אינזאגי שוב לא הצליחה לספק מעט נחת לאוהדיה המתוסכלים, כשרשמה תוצאת תיקו שנייה ברציפות ומצבת הניצחונות שלה העונה נותרה תקועה על שמונה בלבד. בדקה ה-18 ורונה עלתה ל-0:1. סולי מונטארי הכשיל על סף הרחבה את ארטור לוניטה, ולוקי טוני, שבחודש הבא יחגוג 38, כבש מהנקודה הלבנה כשבעט "פאננקה" והקשית מעל דייגו לופס. מילאן ענתה בדקה ה-41. פיליפ מקסס ספק הוכשל ברחבה וג'רמי מנז בעט חזק מהנקודה הלבנה ואיזן ל-1:1. מילאן פתחה את המחצית השנייה מצוין ועלתה ליתרון 1:2 בדקה ה-47. הגנת ורונה לא הצליחה להרחיק כדור, פיליפ מקסס היתל בשני שחקנים ברחבת החמש ומזווית קשה בעט לעבר המסגרת, פנאיוטיס טאקצידיס ניסה להרחיק מהקו אך הכדור פגע בקורה ונכנס פנימה. כשמילאן חשבה ששלוש הנקודות בכיסה, הגיעה מתפרצת של ורונה, בסיומה ניקולס לופס דהר קדימה וגלגל לפינה הרחוקה של דייגו לופס כדי לקבוע 2:2 משמח עבורו ועבור קבוצתו, וכואב עבור מילאן ואוהדיה.

במשחק נוסף, סמפדוריה השיגה ניצחון שני ברציפות, כשגברה 0:2 על קליארי. לורנצו דה סילבסטרי כבש את הראשון, סמואל אטו הכפיל עם בעיטה יפה וחזקה מתוך הרחבה. שער ראשון לקמרוני בקבוצתו החדשה באיטליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סמואל אטו שחקן סמפדוריה חוגג שער. GettyImages
סמואל אטו. כבש שער בכורה בסמפדוריה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully