וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: אסטון וילה עלתה לחצי הגמר, אלפים פרצו למגרש בחגיגות

שערים של פביאן דלף וסקוט סינקלייר קבעו 0:2 מתוק על ווסט ברומיץ', אוהדים פרצו למגרש גם במהלך המשחק, דלף סיפר: "נשכו אותי". בליגה: עוד צמד להארי קיין

שחקן אסטון וילה, פביאן דלף, חוגג. רויטרס
שני ניצחונות על ווסט ברום תוך ארבעה ימים. דלף חוגג/רויטרס

העולה הראשונה לחצי גמר הגביע האנגלי נקבעה הערב (שבת), כאשר אסטון וילה גברה 0:2 בביתה על ווסט ברומיץ'. במשחק שפתח את היום, רדינג הוציאה 0:0 אצל ברדפורד בקרב הסינדרלות והיא תארח את המשחק החוזר. במשחק השלמה בליגה, טוטנהאם ניצחה 1:2 את קווינס פארק ריינג'רס מצמד של הארי קיין.

אסטון וילה - ווסט ברומיץ' 0:2

רק ביום שלישי וילה גברה בדקה ה-90 על ווסט ברום בדרבי וכעת היא השאירה אותה מאחור בדרכה לוומבלי, שם תנסה להתקרב עוד קצת בדרך לזכייה ראשונה בגביע מזה 45 שנים. בעוד שבליגה וילה נאבקת על חייה, בגביע הולך לה מצוין והיא נהנתה משער יתרון בדקה ה-51 של פביאן דלף, שבעט שטוח ופנימה מ-15 מטרים. בדקה ה-80, הארגנטינאי קלאודיו יאקוב ראה צהוב שני והשאיר את ווסט ברומיץ' בעשרה שחקנים וחמש דקות לאחר מכן, סקוט סינקלייר סובב כדור נהדר לפינה הרחוקה והבטיח את הניצחון, ועשרות אוהדים מקומיים לא יכלו לעצור את עצמם ופרצו לכר הדשא. בתוספת הזמן, ג'ק גרליש המחליף איזן את כמות השחקנים על המגרש עם אדום. ממש בשניות האחרונות, אוהדי וילה פרצו אל כר הדשא והמשחק עוכב עד שהם התפנו. עם השריקה הם שוב פרצו, הפעם באלפיהם.

אוהדי אסטון וילה חוגגים על המגרש. GettyImages
אוהדי אסטון וילה חוגגים על המגרש/GettyImages

קפטן וילה פביאן דלף טען לאחר מכן שהוא ננשך במהלך החגיגות: "זה היה מאוד מאוד מפחיד. לקחו לי את סרט הקפטן, מישהו לקח לי את הנעל השמאלית, אבל אין ספק שיכולתי להרגיש את תחושת ההקלה של האוהדים אחרי תוצאה כזאת. זה היה מפחיד. ניסו לקחת לי את הנעליים, ניסו לנשק אותי, נשכו אותי. זה היה מפחיד". שוער ווסט ברומיץ' בן פוסטר צייץ: "בבקשה, שכולם ישובו הביתה בשלום, איזה תמונות מטופשות".

אוהדי אסטון וילה חוגגים על המגרש. GettyImages
אוהדי אסטון וילה חוגגים על המגרש/GettyImages

ברדפורד - רדינג 0:0

שתי הסינדרלות, ברדפורד ורדינג, לא הצליחו להשיג הכרעה, נפרדו ב-0:0 וייפגשו למשחק חוזר. גם מיודענו, איגביני יעקובו, שנכנס כמחליף (דקה 80) ברדינג, לא הצליח להושיע. ברדפורד, שאירחה את המפגש הראשון, משחקת בליגה הראשונה באנגליה (השלישית בטיבה) ומדורגת במקום השמיני כאשר בשלב הקודם היא שלחה הביתה את סנדרלנד עם 0:2, אבל הסנסציה הגדולה שהיא חוללה הגיעה סיבוב קודם לכן כאשר היא היממה את צ'לסי עם 2:4. רדינג משחקת בצ'מפיונשיפ ונאבקת בתחתית, כשהיא מדורגת במקום ה-18 ורחוקה עשר נקודות מהקו האדום. דרכה של הקבוצה הצנועה הייתה פחות מרשימה עם ניצחונות על דרבי קאונטי וקרדיף סיטי. כעת השתיים ייפגשו במגרשה של רדינג ושם תיקבע זהות הקבוצה שתעלה לשלב חצי הגמר.

- יעקובו אייגבני שחקן רדינג במשחק הגביע מול ברדפורד סיטי. GettyImages
נכנס כמחליף, אך לא הצליח להכריע. יעקובו/GettyImages

קווינס פארק ריינג'רס - טוטנהאם 2:1

התרנגולים ממשיכים להתאושש מההפסד המאכזב בגמר גביע הליגה והארי קיין, מי אם לא הוא, עזר להם להשיג עוד שלוש נקודות חשובות ולרשום ניצחון שני ברציפות, במשחק מהמחזור ה-27 שהושלם היום, בשל אותו גמר בו טוטנהאם שיחקה לפני שישה ימים. ק.פ.ר ספגה הפסד ליגה שביעי בשמונה מחזורים ומצבה בתחתית מוסיף להיות רע מאוד. בדקה ה-34 קיין הקדים את רוב גרין בעלייה לכדור חופשי ונגח פנימה. בדקה ה-68 הוא השלים צמד אחרי שריאן מייסון שלח כדור עומק חכם והחלוץ האימתני עקף את גרין וגלגל פנימה את ה-26 שלו העונה, שווה לכמות השערים של גארת' בייל בעונת השיא שלו במדי טוטנהאם, ב-2012/13, לפני המעבר לריאל מדריד. ולקיין עוד נשארו חודשיים. רבע שעה לסיום, בובי זאמורה הניח כדור לסנדרו, שבנגיעה בעט פנימה מ-15 מטרים, אבל זה לא הספיק.

הארי קיין טוטנהאם חוגג שער. GettyImages
עוד שני שערים לאוסף המרשים שלו. קיין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully