וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מוחמד סלאח הימם את יובנטוס, 1:2 לפיורנטינה בחצי הגמר

הכישרון המצרי ממשיך לככב בכדורגל האיטלקי: כבש צמד נהדר במשחק הראשון מבין שניים בחצי הגמר, והנחיל לאלופה הפסד ביתי ראשון בכל המסגרות מאז אפריל 2013. פרננדו יורנטה השווה זמנית

מוחמד סלאח שחקן פיורנטינה (מימין) חוגג עם מריו גומז. GettyImages
באיטליה הוא כבר כוכב ענק. מוחמד סלאח/GettyImages

לפני יומיים נבחר מוחמד סלאח בכמה סקרים בתקשורת האיטלקית לשחקן הרכש המוצלח ביותר בסרייה A בחלון ההעברות של ינואר. הערב (חמישי) הוא הצדיק את ההייפ עם צמד נהדר שהעניק לפיורנטינה ניצחון חוץ 1:2 על יובנטוס במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע. לאלופת איטליה היה זה הפסד בית ראשון בכל המסגרות זה כמעט שנתיים (!), מאז נוצחה 2:0 בידי באיירן מינכן בליגת האלופות, ב-10 באפריל 2013. רצף 47 המשחקים נעצר על ידי איש אחד.

הכישרון המצרי, שכבש שני שערים בלבד ב-18 הופעות במדי צ'לסי לפני שיצא להשאלה, העלה את מאזנו לשישה בשבעה משחקים במדי פיורנטינה. כבר בדקה ה-11 הוא יצא למבצע סולו, השאיר מאחור את הגנת יובנטוס וסיים עם בעיטה חדה לרשת של מרקו סטורארי. פרננדו יורנטה השווה עם נגיחה מצוינת אחרי הגבהה של סימונה פפה מצד ימין בדקה ה-24, אבל סלאח ניצל איבוד כדור של קלאודיו מרקיזיו, השאיר את הקשר האיטלקי מאחור וסיים באלגנטיות ברגל שמאל. גם קרלוס טבס, שהחליף כבר בדקה ה-37 את קינגסלי קומאן הצעיר, לא הצליח להביא את השוויון למארחת, שתצטרך לבצע מהפך בגומלין שייערך רק בחודש הבא.

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס (משמאל) מעל גונסאלו רודריגס שחקן פיורנטינה. GettyImages
נגח את השוויון. פרננדו יורנטה/GettyImages

* צרפת: מחזיקת הגביע גנגאן המשיכה את מסע ההגנה על התואר כשניצחה בצורה דרמטית 1:2 את קונקרנו מהליגה הרביעית, הודות לשער מרהיב בבעיטה חופשית של כוכבה קלודיו בובו בתוספת הזמן.

אוקזר העפילה לפני כן בזכות 2:4 בפנדלים על ברסט (0:0 ב-120 דקות) בקרב על טהרת הליגה השנייה. השתיים הצטרפו בחצי הגמר לפריס סן ז'רמן וסנט אטיין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן גנגאן, קלודיו בובו. רויטרס
בא בזמן. קלודיו בובו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully