וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות היריקה המכוערת: פאפיס סיסה הורחק משבעה משחקים

חלוצה של ניוקאסל ספג עונש קשה לאחר שצולם יורק לעבר ג'וני אוואנס, שלטענתו ירק ראשון. בלם מנצ'סטר יונייטד לא הודה וממתין לעונשו, סיסה התנצל: "טעיתי, קשה לא להגיב בלהט הרגע"

צפו בתקרית

פאפיס סיסה, מלך שעריה של ניוקאסל, ספג הערב (חמישי) עונש הרחקה משבעה משחקים, לאחר שהועמד לדין בעקבות צילומי הטלוויזיה שתיעדו אותו יורק בצורה מכוערת לעבר ג'וני אוואנס. בלמה של מנצ'סטר יונייטד היה זה שירק ראשון והורשע אף הוא על ידי התאחדות הכדורגל האנגלית, אבל בניגוד לחלוץ הסנגלי עדיין לא הודה במעשה וטרם נענש. גם לו ממתינה הרחקה של מינימום שישה משחקים.

פאפיס סיסה שחקן ניוקאסל יורק על ג'וני אוואנס שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
פאפיס סיסה יורק/GettyImages

הבוקר עוד הכחיש אוואנס: "התעוררתי והזדעזתי מהכיסוי התקשורתי למה שקרה אמש. אני רוצה להבהיר באופן חד משמעי שלא ירקתי על פאפיס סיסה. לא הייתי מודע לכל תקרית יריקה. הייתה בינינו היתקלות ובמהלך המשחק גם דיברנו על האירוע. זה לא הטבע שלי לירוק על מישהו - זה לא דבר שעשיתי או אעשה. זה בכלל לא משהו שעשיתי אמש".

סיסה, לעומתו, ביקש להתנצל: "ראשית, אני רוצה לבקש סליחה בפני חבריי לקבוצה ובפני האוהדים שלנו. שנית, ברצוני להתנצל בפני ג'וני אוואנס, ושלישית בפני כל אוהד כדורגל שראה את התקרית בינינו. הגבתי למשהו שהיה מבחינתי לא נעים. קשה היה שלא להגיב, במיוחד בלהט הרגע. אני תמיד מנסה להוות מודל לחיקוי, בעיקר עבור אוהדים צעירים, ואתמול אכזבתי אותם. אני מקווה שילדים ילמדו לשלוט בעצמם ולתעל את הכעס. אולי כשיראו את הבעיה שזה גרם לי ולקבוצה שלי, הם יוכלו ללמוד מהטעות שלי ולא לחקות אותה".

יו"ר ניוקאסל לי צ'ארנלי הוסיף: "גם אנחנו וגם פאפיס מסכימים שהתנהגות כזו היא בלתי מקובלת. בחיים, כשאתה עושה משהו לא טוב אתה צריך להתייצב, להודות בטעויות ולקבל את הדין. פאפיס עשה את זה הבוקר כשהביע חרטה מלאה והתנצל בכנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully