וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד: "כולכם מבינים את המצב שלנו"

אלי כהן מוכן לקרב התחתית של הפועל תל אביב עם מ.ס אשדוד בבלומפילד (שבת, 19:20, ספורט1). סאשה חוזר לסגל אחרי יותר מחודש וחצי, פלאח שב למרכז ההגנה. מונד ובן זקן יפתחו אצל האורחת

מחזור 25מחצית07/03/2015
הפועל תל אביב
    1:1
      מ.ס. אשדוד
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * שלושה מפגשים נערכו העונה בין הקבוצות, בכולן ניצחה מ.ס. אשדוד (0:2 ו-1:2 בגביע הטוטו, 1:3 בליגה).

      * הפועל תל אביב ניצחה רק פעם אחת ב-10 המחזורים האחרונים.

      * כבר שבעה משחקים שאשדוד לא רואה ניצחון (שישה בליגה ואחד בגביע המדינה). בששת משחקי הליגה האלה היא צברה רק שלוש נקודות ועוד יותר מדאיג: במשחקים הללו כבש רק שני שערים (ב-2:2 עם באר שבע).

      * ניצחון הליגה האחרון של אשדוד בבלומפילד על הפועל תל אביב היה לפני למעלה מארבע שנים. אשדוד הפתיעה אז עם 0:2 מרגלי סטפן קינג ומשה אוחיון, קשר הפועל תל אביב בהווה.

      * מתן אוחיון ומשה אוחיון, שני שחקני הפועל תל אביב, גדלו במחלקת הנוער של אשדוד.

      מאמן הפועל תל אביב, אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
      דרוך. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      כשהקו האדום הולך ומתקרב, תארח מחר הפועל תל אביב את מ.ס אשדוד לקרב על מיקום בטבלה בסוף העונה הסדירה. המטרה בהפועל תל אביב בשני המשחקים הבאים היא לסיים מעל מקום 11 שמבטיח לה לארח ארבעה משחקים בפלייאוף התחתון.

      "כולכם מבינים את המצב שהקבוצה נמצאת בו", אמר אלי כהן לשחקנים לקראת המשחק. השריף ערך היום את האימון המסכם ותרגל מספר הרכבים לקראת מחר. לא ברור עם איזה הרכב יחליט כהן בסופו של דבר לעלות, אך ממה שניתן היה אתמול להבין כי הוא לא מתכוון לעשות מהפכה בהרכב אחרי המשחק אחרי ההפסד מול עכו.

      סארי פלאח שנעדר מהמשחק האחרון בגלל חמישה כרטיסים צהובים אמור לשוב להרכב, אך עדיין לא ברור אם זה יהיה על חשבונו של שון גולדברג בעמדת המגן השמאלי או שישוב למרכז ההגנה כשמתן אוחיון יוסט שוב לעמדת המגן הימני ואילו אברהם צ'וקול יירד לספסל. בהפועל העריכו כי האפשות השנייה ריאלית יותר, אך רק מחר תהיה תשובה סופית לעניין זה. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של לוקאס סאשה שמחר אמור לחזור לסגל לאחר שנעדר יותר מחודש וחצי מהמגרשים. ישנה אפשרות שגם ליאור לוי יפתח בעמדת המגן הימני.

      עמותת האוהדים עדיין מחלקת כרטיסים בחינם לילדים ונשים ואילו כרטיס מבוגר מחר יעלה כ-40 שקל בקופות. בהפועל מקווים לראות בלומפילד מלא.

      sheen-shitof

      מחיר חסר תקדים

      המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

      בשיתוף Epilady
      לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
      חוזר. לוקאס סאשה/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

      בפעם האחרונה שמ.ס. אשדוד ביקרה בבלומפילד זה נגמר בתבוסה 5:0 למכבי חיפה. לא הרבה זמן עבר וגם היכולת של השחקנים לא השתפרה מאז, אבל גם להפועל תל אביב יש את הבעיות שלה והפעם דומה שהשחקנים של ניר קלינגר יגיעו ליפו קצת יותר מחויבים. "ניר לא היה צריך לדבר על עומק הבעיות", אמר הבוקר אחד השחקנים. "מישהו כאן לא יודע כמה המצב קשה? אם נפסיד, נהיה בתחתית העמוקה עד סוף העונה".

      בעיני רבים, מ.ס. אשדוד היא הקבוצה החלשה ביותר היום בליגה. אפילו הפועל עכו ידעה לנצח בשבת שעברה את הפועל תל אביב, דבר שאשדוד לא עשתה כבר שבעה משחקים רצופים. ספק אם יש משהו שיכול להעניק אופטימיות לקראת המשחק מחר והשינוי יכול לבוא רק מהשחקנים שיפנימו כמה המצב חמור.

      קלינגר לא תרגל הרכב פותח באימון המסכם אבל כמגן ימני ימשיך לפתוח טום בן זקן על חשבון עופר ורטה שעדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה שעבר. תום מונד אמור לפתוח בקישור ביחד עם גדי קינדה ובהתקפה מתלבט קלינגר בין מספר שחקנים אחרי שאף אחד לא הוכיח את עצמו בשבועות האחרונים.

      אופיר קריאף בית"ר ירושלים מול טום בן זקן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
      ימשיך לפתוח כמגן ימני. טום בן זקן/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      הפועל תל אביב: דודו ביטון

      מתחילת העונה אחת הבעיות המרכזיות של הפועל היא היעדר חלוץ. אם הפועל רוצה לברוח לתחתית היא זקוקה לביטון הישן, שעזב את הארץ בזמנו ולא הפסיק לחורר רשתות.

      מ.ס. אשדוד: גדי קינדה

      אם אשדוד רוצה לחזור עם משהו מבלומפילד, זה תלוי הרבה ברגליים של קינדה. קרוב לוודאי שהפועל תל אביב תשלוט במגרש ותתקוף יותר. קינדה קר הרוח יצטרך להוציא בשקט התקפות מתפרצות ויש לו את היכולת להעביר את כובד המשחק קדימה.

      גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
      איש המפתח. קינדה/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: דניאל בר נתן
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 9250
      • עוד באותו נושא:
      • מ.ס. אשדוד

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully