וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה עתירת הפועל פתח תקוה: בן בן יאיר לא ישחק בדרבי

נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אורי גורן, כתב בהחלטתו בנוגע לסעיף עליו חתם הקשר כשעבר ממכבי פתח תקוה: "הסעיף היה ברור וחשוב מאוד, חל כאן העיקרון שחוזים יש לכבד"

one

השופט בדימוס אורי גורן, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, החליט הערב (חמישי) לדחות את העתירה של הפועל פתח תקוה בנוגע לסעיף עליו חתם כאשר עבר בהשאלת משנה מהיריבה המושבעת מכבי פתח תקוה, ולמעשה קבע כי הקשר לא יוכל לשחק בדרבי שייערך בשבת.

שחקן הפועל פתח תקוה, בן בן יאיר. קובי אליהו
מחוץ לדרבי. בן בן יאיר/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה טענה באמצעות עורך דינה שי אליאס כי הסעיף אינו חוקי ולכן יש לבטלו, אבל השופט גורן כתב בהחלטתו כי "הסעיף בחוזה נשוא המחלוקת היה סעיף ברור וחשוב מאוד למשיבה. כן מתברר כי המבקש היה מלווה בבגיר במעמד החתימה וכן בנציג הקבוצה השנייה. כך שלכאורה חל כאן העיקרון שחוזים יש לכבד.

"טענותיו של המבקש בדבר הפעלת לחץ, עושק, הטעיה ואיומים - טענות כאלה יש להוכיחן כדבעי ולא בבקשה המוגשת יום לפני המשחק... סעיפים בחוזים בעניין אי-תחרות מקובלים ביחסי עבודה ואין לבטלם כלאחר יד".

מנחם קורצקי יצטרך להסתדר לפיכך ללא בן יאיר, שמצטרף ברשימת הנעדרים לשחר הירש, מייקל טוקורה ועודד גביש הפצועים וכן למירקו אורמוש וצ'ימזי אמבה המוצהבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully