וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מ.ס. אשדוד הפסידה 72:56 לליל והודחה בחצי הגמר

אכזבה גדולה לדאבליסטית הישראלית, שלא הצליחה לשמור על יתרון תשע הנקודות שלה מהמשחק הראשון ובסיומה של הופעה חלשה בצרפת הודחה מהזירה האירופית. שי דורון הובילה עם 16

שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. יוסי ציפקיס
כמה חבל. שי דורון/יוסי ציפקיס

המסע המצוין של מ.ס. אשדוד, השליטה הבלתי מעורערת של כדורסל הנשים הישראלי בשנים האחרונות, ביורוקאפ, הגיע לסיומו הערב (חמישי) בשלב חצי הגמר, עם הפסד 72:56 בצרפת מול ליל וילנב. הקבוצה של אלי רבי הגיעה למשחק עם יתרון של תשע נקודות אחרי 57:66 במשחק הראשון, אבל כבר מהפתיחה לא הייתה במשחק וההפרש רק הלך וצמח, עד שהעסק יצא מהישג יד. אחרי הפסד הליגה הראשון שלה העונה, שהגיע רק השבוע, אשדוד אומרת שלום לזירה האירופית רגע לפני הגמר ותנסה כעת לשמור על האליפות. ובכל זאת, מגיע לקבוצה מעיר הנמל כל הכבוד על העונה האירופית המוצלחת.

"קצת הרבה אכזבה, עשינו דרך יפה מאוד עד לחצי הגמר, עשינו ניצחון יפה במשחק הראשון והייתה לנו תחושה שאפשר לעלות לגמר", סיכם אלי רבי. "לצערי לא הצלחנו להיכנס למשחק מהתחלה וגם לא היה איזשהו מומנטום במהלך המשחק. אנחנו צריכים למחוק את המשחק, ללמוד מה לא עבד ולהתחיל להתכונן למשימות שעוד נותרו לנו".

אשדוד פתחה עם הייטאוור, קלארק, דורון, ג'קסון ובוביקינה. הצרפתיות עלו ל-0:8 מהיר. משם זה נמשך ל-3:14 וטיים אאוט אשדודי. הרבע נגמר ב-12:17 לצרפתיות. אשדוד התקשתה לקלוע גם בפתיחת הרבע הבא ובאמצע הרבע ליל הובילה 16:23. אשדוד התעוררה מעט והורידה כבר למינוס ארבע, אבל שוב נרדמה קצת והמחצית הסתיימה ב-20:27, אחרי 8:10 ברבע השני. דורון הובילה עם 9.

ליל הייתה טובה יותר בתחילת המחצית השנייה וחמש דקות מפתיחתה היא השיגה את ההפרש הנדרש מבחינתה ועלתה ל-26:36. זה המשיך להיות גרוע עבור אשדוד וליל הובילה 30:47. הרבע השלישי נגמר ב-34:50 מבטיח מאוד לצרפתיות. עוד שלשה של המארחות וזה כבר 40:59 ומתחיל להיגמר. זה ירד ל-14, אבל מהר מאוד חזר ל-18 והזמן החל לאזול. אשדוד עשתה פוש אחרון והורידה ל-66:55, רק שתיים הבדל למעשה, עם דקה על השעון. זריקות ההתאבדות לא עזרו וזה נגמר עם 56:72 לליל וילנב, שעולה לגמר היורוקאפ.

דורון הובילה את אשדוד עם 16 נקודות, ג'קסון סיימה עם 15 ו-15 ריבאונדים, קלארק הוסיפה 10. מהוני קלעה 20 לליל, וואטרס הוסיפה 16 וגומיס 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully