וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו אלונסו התעורר מהתאונה הקשה וחשב שהשנה היא 1995

"אני פרננדו, אני נוהג במכוניות קרטינג ואני רוצה להיות נהג פורמולה 1". לאחר שהספרדי התעורר בבית החולים מהתאונה שעבר במהלך האימון לקראת העונה, הוא סיפק תשובות הזויות לשאלות הרופאים

פרננדו אלונסו, נהג מרוצים פורמולה 1. רויטרס
מה עבר עליו ברגעים שאחרי התאונה? אלונסו/רויטרס

פרננדו אלונסו, הנהג הספרדי הוותיק, שנוהג כיום בקבוצת מקלארן-הונדה, לא יתייצב בעוד עשרה ימים על הגריד במרוץ הפורמולה 1 באוסטרליה, שיוציא לדרך את עונת 2015. לפני כשבוע וחצי עבר אלונסו תאונה במהלך אחד מהאימונים לקראת העונה, שנערך בברצלונה. תחילה, בקבוצתו טענו שהתאונה לא הייתה קשה מדי, אך במהרה התגלו עובדות אחרות והיום (חמישי), הסתבר שהאירוע היה הרבה יותר מסובך ממה שפורסם תחילה ושהספרדי לא ממש ידע מה קורה איתו ברגעים שאחרי.

העיתון הספרדי "אל פאיס" פרסם כי בבית החולים בברצלונה, לאחר התאונה, אלונסו התעורר ונשאל מי הוא, מה הוא עושה למחייתו ומה הוא רוצה לעשות בעתיד. התשובות: "אני פרננדו, אני נוהג במכוניות קרטינג ואני רוצה להיות נהג פורמולה 1". מסתבר שאלונסו, אלוף העולם פעמיים בעברו, חשב שהשנה היא 1995, כלומר לפני 20 שנה. ב"סקיי" דיווחו כי הרופאים דרשו מקבוצת מקלארן לא לשלוח את אלונסו למלבורן למרוץ מחשש לזעזוע מוח שני, שנגרם אם הגוף לא זוכה למספיק מנוחה אחרי הטראומה.

בחשבון הטוויטר שלו צייץ אלונסו: "יהיה קשה לא להיות באוסטרליה, אבל אני מבין את המלצות הרופאים. סופר את הזמן לאחור עד מרוץ מלזיה".

פרננדו אלונסו מקבל טיפול לאחר התאונה. GettyImages
ככה זה נראה בשטח/GettyImages
המסוק שפינה את פרננדו אלונסו לבית חולים. Mark Thompson, GettyImages
המסוק שפינה את פרננדו אלונסו לבית חולים/GettyImages, Mark Thompson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully