וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן הגדילה את הפער מוולפסבורג בפסגה ל-11 נקודות

הבווארים ניצחו 1:3 בחוץ את האנובר (צ'אבי אלונסו בכדור חופשי נהדר וצמד של תומאס מולר) וניצלו את ההפסד של הזאבים, 1:0 לאוגסבורג. דורטמונד הסתפקה ב-0:0 בלבד בחוץ מול המבורג

צ'אבי אלונסו שחקן באיירן מינכן (מימין) עם חואן ברנאט. GettyImages
שבת מושלמת מבחינתם. אלונסו חוגג עם ברנאט/GettyImages

המחזור ה-24 בבונדסליגה יוצא לדרך בסוף השבוע. באיירן מינכן ניצחה 1:3 בחוץ את האנובר וניצלה את ההפסד של וולפסבורג, 1:0 בחוץ מול אוגסבורג, כדי להגדיל את הפער בפסגה ל-11 נקודות. דורטמונד הסתפקה ב-0:0 בחוץ מול המבורג.

מקס מאייר שחקן שאלקה. GettyImages
מקס מאייר סידר לשאלקה שלוש נקודות/GettyImages

האנובר - באיירן מינכן 3:1

באיירן ממשיכה לשייט לעבר האליפות ונראית מוכנה לגומלין הביתי מול שחטאר דונייצק באמצע השבוע. ההגנה המצוינת אומנם ספגה, בפעם ה-11 בלבד העונה, אבל ההתקפה לא נבהלה והבווארים השיגו ניצחון שמיני ברציפות על היריבה. הירושי קיוטקה ניצל רגע של חוסר ריכוז בהגנת האורחים וכבש בדקה ה-25, אבל שלוש דקות לאחר מכן צ'אבי אלונסו סובב כדור חופשי מושלם ואיזן. במחצית השנייה, תומאס מולר הכריע עם צמד, תחילה בפנדל (61) ואחר כך בנגיחה נהדרת אחרי הגבהה של ריברי (72).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קלבר שחקן המבורג מול אילקאי גונדואן שחקן דורטמונד. GettyImages
גונדואן וקלבר חילקו ביניהם את הנקודות/GettyImages

אוגסבורג - וולפסבורג 0:1

לפני המשחק הזה, וולפסבורג לא הפסידה ב-15 משחקים רצופים בכל המסגרות, מאז ה-27 בנובמבר. אבל אוגסבורג, שדווקא נעצרה לאחרונה אחרי פתיחת העונה האדירה שלה, השיגה עוד שלוש נקודות יקרות וממשיכה להיאבק על המקום בליגת האלופות. בדקה ה-63 נפסק פנדל לזכות המארחים. הבעיטה של טוביאס ורנר נהדפה על ידי השוער דייגו בנאליו, אבל דומיניק קוהר הסתער על הריבאונד וכבש מקרוב את השער היחיד במשחק. עד לסיום, באס דוסט, שנמצא בכושר מסחרר, ניסה להשוות, אך ללא הצלחה.

המבורג - דורטמונד 0:0

השוורצגלבן פספסו את הצ'אנס שלהם להמשיך בכושר הטוב אליו סופסוף נכנסו לאחרונה ונעצרו אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים עם תיקו בחוץ מול היריבה מהתחתית. מרקו רויס החלים במהרה מהפציעה אותה ספג בניצחון בגביע על דרזדן, אבל גם הוא לא הצליח למצוא את הרשת ודורטמונד שוב עשתה צעד לאחור בניסיון הנואש שלה להגיע בכל זאת לאירופה. מצד שני, היא גם לא הפסידה להמבורג, בניגוד לארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

משחקים נוספים:

שטוטגרט - הרטה ברלין 0:0

פרייבורג - ורדר ברמן 1:0
לברמן: פרנקו די סנטו (35)

שאלקה - הופנהיים 1:3
לשאלקה: כריסטיאן פוקס (12), מקס מאייר (41, 53). להופנהיים: קווין פולנד (73)

מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:2
למיינץ: יוהאנס גייס (73), שינג'י אוקזאקי (77)
לבורוסיה מנשנגלדבאך: רפאל (26, 67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully