וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו לבילאני: "אני בכושר טוב, יכול לקבוע שיא חדש"

שיאן העולם בקפיצה במוט מוכן לאליפות אירופה באולם, בה יתחרה ביום שבת: "אני בכושר בו הייתי בשנה שעברה, אני צריך להגיע בגישה נכונה. הייתי זקוק לאימונים רבים כדי להשתפר כך"

רנו לבילאני קופץ במוט צרפתי. AP
קודם להבטיח את הזהב, ואז לחשוב על שיא עולם. לבילאני/AP

שלוש פעמים ברציפות זכה רנו לבליאני באליפות אירופה באולם בקפיצה במוט, והוא מקווה לעשות את אותו הדבר גם בפראג השנה. גמר הקפיצה במוט הולך להתקיים ביום שבת הקרוב ושיאן העולם בקפיצה במוט (6.16 מטר בדונייצק אשתקד) רוצה לזכות במדליית זהב נוספת ואולי גם לקבוע שיא עולם נוסף.

"אני מאמין שאני בכושר מצוין, כמו זה שהייתי בו בשנה שעברה", אמר לבילאני, "המטרה שלי היא לזכות במדליית זהב ורק לאחר מכן אנסה לקפוץ לגבהים חדשים. אנחנו צריכים לחכות עד יום שבת כדי לראות מה יקרה". גם השנה הוא מוביל את הקפיצה עם 6.02 מטר ואף ניסה לקבוע שיא עולם חדש לפני כמה שבועות, אך מאמציו לא צלחו: "מה היה חסר לי? הדבר היחיד הוא שלא קל לקבוע בכל פעם שיא עולם. אני צריך לבצע כמה התאמות. אני יכול לקפוץ לגובה חדש, פשוט צריך להיות בגישה טובה, מהירות טובה. זה לא קל, אני יכול אולי לקפוץ מעל שישה מטר בצורה יותר קלה ממה שהייתי יכול בעבר, אבל 6.15 מטר זה עדיין לא פשוט. נזקקתי לתחרויות רבות והרבה אימונים כדי להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully