וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "יש לנו משימה להשאיר את הקבוצה בליגה, וזו לא משימה קלה"

מאמן הפועל תל אביב ערך מסע"ת לקראת המשחק החשוב מול אשדוד בשבת: "איכזבנו את הקהל הנפלא שלנו מול עכו, נעשה הכל כדי להחזיר לו עם ניצחון. רוצים להגיע לחוף מבטחים כמה שיותר מהר"

one

אחרי ההפסד הדרמטי מול הפועל עכו במחזור החולף, הפועל תל אביב מתכוננת לעוד משחק תחתית חשוב מאוד שמצפה לה ביום שבת מול מ.ס אשדוד שכנתה לטבלה. אלי כהן מאמן האדומים ערך היום מסיבת עיתונאים שבה הוא דיבר על ההפסד מול עכו, על התקופה שלו במועדון וכמובן עלה משחק הקרוב בשבת.

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. קובי אליהו
משחק חשוב מאוד מול אשדוד בשבת. אלי כהן/קובי אליהו

אלי כהן, מאמן האדומים פתח בפנייה לקהל: "אני מתנצל בפני הקהל על זה שאכזבנו אותו. הוא הביע בנו תמיכה ללא סייג לאורך כל המשחק. הרגשנו שאכזבנו את כל הקהל ונעשה הכל כדי להגיע לחוף מבטחים כמה שיותר מהר. גם במשחק מול עכו ראינו קבוצה לוחמת אבל לא היינו חדים מספיק. לא הגענו למהלכים השקופים שהיינו צריכים לעשות אותם וחטפנו שער בדקות האחרונות. נעשה הכל כדי להרגיע את המצב עם שלוש נקודות".

על המשחק מול אשדוד: "האווירה דרוכה, השחקנים רוצים ומתאמצים באימונים. אני רואה את הדריכות ומאמין שעם הדחיפה של הקהל נוכל לעשות את זה. יש לנו משימה להשאיר את הקבוצה בליגה וזו לא תהיה משימה קלה. אנחנו רוצים לצבור את הנקודות על מנת שיהיה לנו שקט. יש לנו הרבה מה לתקן כדי שנישאר בליגה".

על הקבוצה: "עד שהקבוצה לא תיכנס ליכולת מלאה, קשה לי לאמוד את הכושר שלה. במשחק מול מכבי חיפה הצגנו יכולת טובה, עם מצבים וכדורגל ובמשחק מול עכו לא הגענו למשחק. אלו עליות וירידות של שחקנים שלא מחוברים עדיין. אני אעשה את כל המאמץ כדי שהקבוצה תתגבש ותגיע לרמה אחידה בכל המשחקים וזה ייתן לנו את היציבות".

על לוקאס סאשה: "הוא מתאמן כבר כמה ימים, אני עוקב אחריו ובודק ואם הוא ישתתף באימון הקרוב הוא ישחק בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully