וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול ומכבי חיפה יודעים: זה עדיין לא הזמן לעשות חישובים

מאמן הירוקים מתכונן למפגש עם קרית שמונה, שעלול להצניח את הקבוצה לפלייאוף התחתון: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, רוצה להתעסק כרגע רק במשחק הקרוב. אנחנו במגמת שיפור". סטויקוביץ' שוחרר מהאימון בגלל שפעת, צפוי לשוב ביום שישי

one

מכבי חיפה תתארח ביום ראשון אצל סגנית המוליכה עירוני קרית שמונה במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה, בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עלולה לקבוע כי תישאר מחוץ לפלייאוף העליון ולראשונה מאז 1987/88 תסיים במקום נמוך יותר מהמקום החמישי. כרגע מדורגים הירוקים במקום השביעי, מרחק שלוש נקודות מהפועל רעננה ובית"ר ירושלים שמאיישות את המקומות האחרונים בפלייאוף העליון.

המאמן מרקו בלבול התייחס להתמודדות במסגרת מסיבת העיתונאים השבועית ואמר: "הגענו למשחק שהוא סופר חשוב, מדובר בקבוצה שעושה עונה יוצאת מן הכלל, קבוצה שיודעת ללחוץ טוב ושולחת הרבה שחקנים להתקפה. אנחנו צריכים לבוא מוכנים למשחק, הולך להיות פיזי ומאוד אינטנסיבי והמטרה לחזור עם ניצחון משם".

על תמונת הסיכויים לגבי הפלייאוף אמר: "אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, מה שמעניין אותנו זו מכבי חיפה. בחודש האחרון אנחנו במגמת שיפור, משחקים טוב יותר, מגיעים למצבים ומבקיעים. הייתי רוצה לשפר את קצב המשחק. הקבוצה שלנו די חדשה והשינוי הזה לוקח זמן, אבל אני מאוד מרוצה ממה שאני רואה בשבועות האחרונים. אם נשפר את המשחק שלנו גם מבחינת התיאום בהגנה ובהתקפה, אנחנו נלך ונשתפר. כמובן שהיציבות בהרכב עוזרת, זה חשוב. אני לא רוצה כרגע להתעסק בחישובים, אלא רק במשחק הקרוב. נעבור משחק-משחק ונעשה את החישובים בסוף".

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. טל לוי
לא מוכן לחשוב על פלייאוף, רק על המשחק הקרוב. בלבול/טל לוי

על הגעתו של הבעלים יעקב שחר לאימון אמר בלבול: "יענקל'ה מאוד מעורב ובצדק במה שמתרחש בקבוצה. בכל מקום שעבדתי הבעלים מעורב. יענקל'ה מייעץ, הוא עוזר, שיתוף הפעולה מצוין וככה זה צריך להיות".

על תמיכת האוהדים הוסיף: "הקהל זה האקס פקטור, הגורם הכי משמעותי בעונה הנוכחית. הוא תומך בקבוצה במשחקי הבית ובחוץ, הלוואי שזה ימשיך ככה והלוואי שנחזיר לו".

השוער ולדימיר סטויקוביץ' שוחרר מהאימון בשל שפעת. הוא צפוי לשוב להתאמן ביום שישי.

רענן ברנובסקי מוסיף: כדורגלן בני יהודה רפי דהן, שנפצע בעונה שעברה במשחק מול מכבי חיפה כתוצאה מתיקול של רובן ראיוס, החליט להגיש תביעה על סך מיליון שקל נגד הקבוצה, יעקב שחר, רובן ראיוס ובני יהודה בגין אבדן הכנסות אשתקד ובעונה הנוכחית. דהן קיבל מרופאיו הודעה, לפיה לא יוכל לחזור לשחק כדורגל וייאלץ לפרוש בגיל 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully