וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "קשה לי מאוד להסביר את הנפיחות והשחצנות שלנו"

מאמן מכבי פתח תקוה היה מאוכזב מאוד מההדחה מהגביע ולקח אחריות: "אני צריך לבדוק למה לא שיכנעתי את השחקנים שצריך להמשיך לשחק גם כשמובילים". שחקנים: "האווירה קשה והתחושה רעה"

one

מכבי פתח תקוה הייתה עד כה אחת ההפתעות הנעימות של העונה, כשהתברגה בצמרת ליגת העל והגיעה לרבע גמר הגביע. שלושה ימים לפני הדרבי נגד הפועל פתח תקוה, ספגו רן בן שמעון ושחקניו מכה כואבת כשהודחו מגביע המדינה לאחר 2:2 ביתי נגד הפועל עפולה, שלא הפיק להם אחרי 0:0 במשחק הראשון. המלאבסים היו קרובים מאוד לשלב הבא במפעל אחרי שכבר הובילו 0:2 משערים של חגי גולדנברג (10) ועוז פרץ (52), אבל קריסה של ההגנה אפשרה לעפולה להשוות ל-2:2 בתוך שתי דקות משערים של לארי קהינדה (63) ושלומי חנוכה (65).

המאמן רן בן שמעון אמר לשחקנים: "אין מה לעשות, תרימו את הראש". גם אבי לוזון נכנס לחדר ההלבשה, אבל לא דיבר עם השחקנים. השחקנים אמרו אחרי המשחק: "כולנו היינו עם הראש למטה בחדר ההלבשה, האווירה קשה והתחושה רעה. אנחנו חייבים לאוהדים שלנו. חייבים לנצח בדרבי ולהגיע לפלייאוף העליון".

הפועל עפולה עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 2:2 עם מכבי פתח תקוה

מאיר כהן: "מהרגעים המאושרים בחיי, זה כמו ההישארות של בית שאן"

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. מגד גוזני
"אני צריך לדאוג שהמחיר ששילמנו יהיה כמה שיותר קטן בהמשך"/מגד גוזני

רן בן שמעון: "כל מה שקרה במשחק היה תלוי בנו. אנחנו הבאנו את ההובלה ואנחנו גרמנו לכך שהקבוצה השנייה עלתה לחצי גמר. קשה לי מאוד להסביר את הנפיחות והשחצנות שלנו. מי שמגיע לו לעלות עלה. זה משחקי גביע ומי שלא מקפיד על הדברים הקטנים משלם. שילמנו מחיר מאוד יקר ואני צריך לדאוג שהמחיר ששילמנו יהיה כמה שיותר קטן בהמשך. מתאוששים, נושכים שפתיים, וממשיכים הלאה. לכל אחד יש חלק בסוג כישלון כזה. אני צריך לבדוק למה לא שיכנעתי את השחקנים שצריך להמשיך לשחק גם כשמובילים, וזאת לא פעם ראשונה שזה קורה לנו. המטרות שלנו כרגע הן השתלבות בפלייאוף העליון מה שיעשה את העונה הזאת לטובה ומוצלחת עם כל הצער והכאב שבתוצאה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully