וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "מהרגעים המאושרים בחיי, זה כמו ההישארות של בית שאן"

4.3.2015 / 21:58

שוער הפועל עפולה מאיר כהן חגג עם חבריו היסטוריה על כר הדשא במושבה, לאחר שעלו לחצי גמר הגביע אחרי 2:2 עם מכבי פתח תקוה: "אמרנו לכולם שאנחנו לא נופלים מהם. עכשיו אנחנו מגיעים לסמי עופר"

one

גביע המדינה ממשיך לייצר לנו סנסציות. הפועל עפולה רשמה הערב (רביעי) באצטדיון המושבה את אחד הרגעים הגדולים בתולדות המועדון, כשעלתה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה. מעטים נתנו סיכוי לקבוצתו של ירון הוכנבוים, ועד הדקה ה-63 של המשחק היה ברור שעפולה סיימה את דרכה במפעל העונה. אחרי 0:0 במשחק הראשון נקלעה עפולה לפיגור 2:0 הערב לאחר שספגה מרגלי חגי גולדנברג (10) ועוז פרץ (52), אבל אז הגיעו צמד שערים מהיר של לארי קהינדה (63) ושלומי חנוכה (65) והשוו ל-2:2. העפולאים החזיקו מעמד עד לסיום וחגגו על כר הדשא במושבה.

הפועל עפולה עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 2:2 עם מכבי פתח תקוה

שוער הפועל עפולה מאיר כהן. מגד גוזני
חשב שכבר ראה הכול בכדורגל, ובכן, מסתבר שלא. מאיר כהן עם אוהדי עפולה/מגד גוזני

מאיר כהן התרגש מהעלייה ובגיל 42 יופיע בחצי גמר הגביע: "אני 25 שנה משחק כדורגל, זה אחד הרגעים המאושרים שהיו לי. לעשות 2:2 מול מכבי פתח תקוה אחרי פיגור זה דבר שאזכור אותו לכל החיים. אני משווה את ההישג הזה להישארות של בית שאן בליגה אחרי הניצחון והקאמבק מול מכבי חיפה. מגיע לעיר, להנהלה ולסאסי. הם עבדו כל כך קשה ואני מקדיש להם את הניצחון הזה. אמרנו לכולם שאנחנו לא נופלים מהם, יכולים לשחק כדורגל ואנחנו בתקופה מאוד טובה. האמנו בעצמנו, ועכשיו אנחנו מגיעים לסמי עופר לחצי הגמר, מקום שעד עכשיו ראיתי רק בטלוויזיה. אנחנו עכשיו מסתכלים על המשחק הבא שלנו מול הפועל רמת גן. בעונה כזו השמיים הם הגבול".

כובש שער השוויון, שהיה למעשה שער הניצחון, שלומי חנוכה: "כמובן שנראה הגרלה יותר נוחה כדי להגיע לגמר, אבל מה שלא יהיה אנחנו נבוא כדי לנצח".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל עפולה חוגגים. מגד גוזני
ריקודים על כר הדשא במושבה/מגד גוזני

מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים: "ב-2:0 עדיין האמנתי, כי במצב כזה המשחק אף פעם לא גמור. אם היה 3:0 הייתי מאמין שהמשחק גמור. היה ברור שאם פתח תקוה תספוג אחד היא תיכנס להלם ותילחץ, וזה מה שקרה. לא הספקנו להגיד 'ג'ק רובינזון' וכבר הבקענו את השני. פתח תקוה הייתה בהלם ומשם הדרך להעפלה הייתה קצרה. בשבילנו להעפיל לרבע הגמר היה שיא השיאים ועכשיו אנחנו בחצי. תמיד נשאף ליותר ועכשיו נחכה לראות את מי נקבל בחצי גמר. אני מקווה שההצלחה תביא תמיכה של עוד אוהדים שיצטרפו לאוהדים הנפלאים שלנו, ותיווצר איזושהי מסורת. אנחנו אמנם עושים עונה חלומית, אבל עדיין אנחנו קבוצה עם תקציב מינימום מהלאומית, ככה שזה לא קל. בשלב הבא כמובן שנעדיף קבוצה מהרמה שלנו כדי שנוכל להמשיך הלאה".

שחקן הפועל עפולה לנרי קהינדה. מגד גוזני
קהינדה אחרי השער המצמק/מגד גוזני
מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים. מגד גוזני
הוכנבוים על הכתפיים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully