וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק קלייברט ימונה למאמן נבחרת קורסאו

חלוץ העבר ששימש כאחד מעוזריו של לואי ואן חאל בנבחרת הולנד, מתחיל קריירה כמאמן ראשי. יעמוד על הקווים של הנבחרת מדרום הים הקריבי. שיהיה בהצלחה

פטריק קלייברט. GettyImages
מתחבר לשורשים. קלייברט/GettyImages

פטריק קלייברט המריא היום (רביעי) לקורסאו ומחר הוא יוצג כמאמנה החדש של נבחרת הכדורגל המקומית. קלייברט בן ה-38 שימש כאחד מעוזריו של לואי ואן חאל בנבחרת הולנד בשנים 2012-2014 ולפני כן הספיק לצבור ניסיון אימון במחלקות הנוער של טוונטה ופ.ס.וו איינדהובן.

קורסאו היא קבוצת איים בדרום הים הקריבי, לא הרחק מוונצואלה. יש פה כ-150 אלף תושבים. המדינה הקטנה הוקמה אחרי פירוק האנטילים ההולנדיים ב-2010 ובאותה שנה ההתאחדות לכדורגל המקומית התקבלה לפיפ"א.

הנבחרת המקומית מעולם לא הגיעה להישגים מרשימים בטורנירים האיזוריים בהם השתתפה, אבל אחרי הקבלה לפיפ"א וההשתתפות העתידית במוקדמות מונדיאל 2018, הצטרפו אליה כמה כדורגלנים שמשחקים באירופה, בין היתר בטוונטה, וילם 2 ודן האח ההולנדיות, ברייטון האנגלית וראפיד בוקרשט הרומנית.

קלייברט שאימו היא ילידת קורסאו, שיחק באייאקס, מילאן, ברצלונה, ניוקאסל, ולנסיה, פ.ס.וו איינדהובן וליל. הוא כבש 40 שערים במדי נבחרת הולנד וזכה בשלל תארים, קבוצתיים ואישיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully