וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקריאות נגד מזרחי: עונש רדיוס עם קהל להפועל תל אביב

4.3.2015 / 13:51

בית הדין העניש את האדומים בעקבות קריאות האוהדים "שמעון מזרחי תתאבד כבר". הפועל תל אביב: "לא ייתכן שרק קבוצה אחת תועמד לדין ורק איש אחד יהיה מורם מעל החוק"

one

בעקבות הקריאות של אוהדי הפועל תל אביב "שמעון מזרחי תתאבד כבר", בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל גזר היום (רביעי) על הקבוצה עונש רדיוס עם קהל (מרחק של 50 קילומטרים) והפחתת נקודה על תנאי לשנה. האדומים שרו נגד יושב ראש מכבי תל אביב בשני מקרים - נגד הצהובים ונגד מכבי חיפה, ועל כן ספגו את העונש.

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל. מגד גוזני
"פסק הדין גובל בשערוריה". אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

נגד האדומים עמדו עונשים על תנאי ובית הדין החליט להפעילם. בנוסף, הפועל תל אביב קיבלה משחק רדיוס נוסף על תנאי. מבית הדין נמסר בנושא: "אנו מצפים כי הנהלת הקבוצה תבצע שינוי כיוון ותפעל לאכיפת החלטות המוסדות המוסכמים של האיגוד בדבר האסור והמותר לגבי עידוד על ידי אוהדים. כפי שהרתשמנו, הנהלת הקבוצה טרם עברה את קו פרשת המים בנושא זה והתוכניות שהוגשו על ידה מעידות על כך.

מהפועל תל אביב נמסר: "פסק הדין גובל בשערוריה. לא ייתכן שרק קבוצה אחת תועמד לדין ורק איש אחד יהיה מורם מעל החוק, בעוד שאותה תופעה בדיוק מתקבלת בהבנה במגרשים אחרים. העובדה כי למרות שמדובר באותם אוהדים (מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה) אשר מגיעים למשחקי כדורגל, התוצאות ומספר ההעמדות לדין בכדורסל במפתיע שונות מהכדורגל, שם הפועל תל אביב רחוקה מלהוביל במספר העמדות לדין ושם אין אף העמדה לדין על שיר, למעט על גזענות שאסורה על פי חוקי מדינת ישראל. לא צריך להיות גאון גדול על מנת להבין שמשהו בהליך רקוב מן היסוד.
הפועל תל אביב תשקול צעדיה בעקבות גזר הדין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully