וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תבקש לקיים את גמר הגביע בברנבאו

הקטלאנים עדיין צריכים לעבור את ויאריאל הערב (21:00, ספ' 1), אבל מתכוונים להגיש בקשה לקיים את הגמר באצטדיונה של ריאל מדריד בשל גודלו. וגם: סוכנו של דני אלבס רומז על עזיבה קרובה

אצטדיון הברנבאו לפני משחק ליגת האלופות. GettyImages
ברצלונה תחגוג אצל ריאל מדריד? הברנבאו/GettyImages

ברצלונה תנסה הערב (רביעי, 21:00, ספורט 1) להעפיל לגמר גביע המלך אחרי ה-1:3 מהמשחק הראשון נגד ויאריאל. המשחק יתקיים בביתם של הצוללת הצהובה, אבל כבר עכשיו ברצלונה נערכת למשחק הגמר ובספרד טוענים כי אם המועדון יעפיל לגמר, הוא יגיש בקשה שהמשחק יתקיים בברנבאו. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמדובר באצטדיון גדול שיוכל לאפשר לאלפי אוהדיה לחגוג במקרה של זכייה.

אגב, במקרה שהפייניליסטית השנייה תהיה אספניול, ברצלונה תבקש לקיים את הגמר בקאמפ נואו, אבל סביר להניח שהנציגה השנייה של העיר ברצלונה תסרב לכך כדי שלא להעניק יתרון לברצלונה. אגב, זו לא הפעם הראשונה שברצלונה מבקשת לשחק את משחק הגמר בגביע המלך באצטדיונה של ריאל מדריד. לפני שלוש שנים כאשר ריאל לא העפילה לגמר, ברצלונה ביקשה לשחק באצטדיונה, אבל ריאל סירבה, ובסופו של דבר הגמר נגד בילבאו נערך בוויסנטה קלדרון.

לואיס אנריקה: "המטרה היא טרבל, רוצים את כל התארים"

דני אלבס שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
"אנשים מנסים לצייר את דני כאיש הרע בסיטואציה הזו, וזה לא נכון". דני אלבס/GettyImages, David Ramos

ובינתיים מתגברים הדיווחים לפיהם דני אלבס יעזוב בסוף השנה את ברצלונה. סוכנו של המגן הברזילאי, דינורה סנטנה סיפרה כי המגן מנהל שיחות מתקדמות עם אחד המועדונים, אותו הוא סירב לחשוף, לגבי מעבר בקיץ. חוזהו של אלבס בן ה-31 יסתיים בסופה של השנה, ובינתיים המגן לא קיבל הצעה להאריכו. "אנחנו קרובים לחתום במועדון אחר ומנהלים שיחות מתקדמות", אמר הסוכן לתחנת rac1. "דני עדיין זמין עבור ברצלונה, אבל לא נמשיך לחכות להם. אנשים מנסים לצייר את דני כאיש הרע בסיטואציה הזו, וזה לא נכון. הסיטואציה הזו היא מעייפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully