וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הסיפור הביזארי של רונאלדו, ניימאר על הפסנתר

CR7 דואג לשלוח אחת לחודש את מעצב השיער שלו למוזיאון במדריד כדי לשמור על הפיגורה, כוכב ברצלונה מפגין כישורים מחוץ לכר הדשא. וגם: איך היתה נראית טבלת הליגה הספרדית בלי הגולים של מסי ורונאלדו?

18:55: כי תיראה הטבלה הספרדית בלי הגולים של מסי ורונאלדו

ברצלונה וריאל מדריד שולטות כרגיל בליגה הספרדית, ועל ההצלחה שלהן חתומים בעיקר ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו שמנהלים תחרות פרטית על תואר מלך השערים. חשבתם לעצמכם פעם איך היתה נראית הליגה הספרדית אם היינו מקזזים את הגולים של שני הפנומנים? ובכן, התוצאות נמצאות למטה, ומסתבר שהשינוי פחות גדול ממה שהיה שחשבנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבלת הליגה הספרדית בלי הגולים של מסי ורונאלדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:29: "אם תנצח, תישן על הספה". האיום של בת הזוג של קשר גלדבאך

בורוסיה מנשנגלדבאך תפגוש הערב את קיקרס אופנבאך בגביע הגרמני. לקשר הקבוצה, אנדרה האן, תהיה בעיה גדולה במשחק. מדוע? בת זוגו, ראגנה באואר, אוהדת שרופה של אופנבאך. "הוא מודע לכך שאם קבוצתו תנצח, הוא ייאלץ לישון על הספה", אמרה באואר.

15:04: נשיא אולימפיאקוס עצבני

נשיא אולימפיאקוס, אוונגלוס מרינאקיס, ממש לא מרוצה מקבוצתו, שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים (שני הפסדים, תוצאת תיקו אחת). אם לא די בכך, אולימפיאקוס הודחה מהליגה האירופית לאחר הפסד במפגש הכפול לדניפרופטרובסק האוקראינית. בעקבות זאת, החליט מרינאקיס, לקנוס את שחקניו בסכום של 500 אלף יורו. יחזיר להם על ניצחונות?

14:40: רונאלדו משמר את התדמית

לא פעם נראה שהתדמית של כריסטיאנו רונאלדו פוגעת בו. אומרים עליו שהוא עסוק יותר מדי בעצמו ובמראה שלו, ונראה שלפחות חיזוק לזה קיבלנו כאשר הבובה שלו במוזיאון השעווה במדריד זוכה לטיפול מיוחד. "כריסטיאנו אמר לנו שהוא רוצה להבטיח שהדמות שלו תהיה מושלמת", סיפר גונסאלו פרסה, בכיר במוזיאון. "הוא שלח את מעצב השיער שלו פעם בחודש כדי לעצב את הפיגורה שלו. השיער של כריסטיאנו הוא טבעי. זו לא פאה וזה מגיע מהודו".

14:07: קרב ב-NHL, ולא על משטח הקרח

קטטות הן דבר שכיח במגרש ההוקי, בעיקר על משטח הקרח. אירוע לא שגרתי נרשם במהלך משחק בין מינסוטה לקולורדו ב-NHL, כשהמכות הגיעו ליציע. אחד האוהדים החל להשתולל וניסה לתקוף אוהדת, דבר שגרם לקטטה המונית ביציעים.

13:30: השחקן שמתח שריר בזמן שנכנס כמחליף

זו כנראה הפציעה המהירה ביותר בתולדות ענף הכדורגל. מרקו מדל מסנטיאגו וונדררס הצ'יליאנית נכנס כמחליף בדקה ה-55, ובמהלך הכניסה מתח שריר. הוא נאלץ לפנות את מקומו מספר רגעים אחרי שנכנס.

11:31: 50 סנט מאמין בפלויד מייוות'ר, ובגדול

הראפר 50 סנט מתרגש, כמו רבים אחרים, מהקרב הצפוי בין פלויד מייוות'ר למני פקיאו. אמנם נותרו עוד כחודשיים עד לקרב הגדול, אך 50 סנט החליט, כבר בשלב הזה, להמר על לא פחות מ-1.6 מיליון דולר על מייוות'ר בקרב. "הוא לא יכול להפסיד", אמר 50 סנט בנושא.

50 סנט מדבר על פלויד מייוות'ר

10:22: ניימאר מפגין כישורים גם מחוץ למגרש

ניימאר נחשב לאחד הכדורגלנים הטובים בעולם כיום ולא רק בשל הטיפול שלו בכדור. הפנומן הברזילאי "רוקד" על המגרש ולא פעם מספק רגעים של קסם. אבל נראה שלא רק על כר הדשא. שחקנה של ברצלונה העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו ובו הוא נראה מנגן בפסנתר. כדאי לו לשקול הסבת מקצוע?

Tentando 😂🙈🎹🎹 #AThousandYears

A video posted by Nj (@neymarjr) on

10:05: הסטודנט שקנה את עולמו עם שער בדקה ה-94

קמרון פורטר הוא סטודנט בן 21 המשחק כדורגל בקבוצת מונטריאול אימפקט הקנדית. הלילה פורטר ערך את ההופעה השנייה שלו בלבד במדי קבוצתו, במהלך המשחק מול פצ'וקה המקסיקנית ברבע גמר הקונקאקף. לאחר 2:2 במשחק הראשון, המקסיקנים עלו ליתרון בדקה ה-80, בדרך לחצי הגמר. אלא שבדקה ה-94 אותו סטודנט אנונימי, קיבל כדור ארוך, השתלט עליו בצורה נהדרת והשחיל בין רגליו של שוער היריבה בדרך לחצי הגמר. כנראה שפורטר כבר לא כל כך אנונימי.

9:30: ספולסטרה וריילי זמרים ליום אחד

לא ברור מה עבר להם בראש, אבל פט ריילי, נשיאה של מיאמי, ומאמן הקבוצה, אריק ספולסטרה, דאגו לעשות קצת בושות ביממה האחרונה. השניים עלו לשיר באירוע שנערך בסאות' ביץ' כאשר ריילי ביצע את twist and shout בעזרתן האדיבה של כמה נערות על הבמה, בעוד המאמן עלה יחד עם חברתו כדי לשיר את בילי ג'ין. אותנו זה הצחיק מאוד.

צפו בביצועים של ספולסטרה וחברתו

צפו בביצועים של פט ריילי

9:00: באלוטלי בסטייל של סוארס

מה עושה חלוץ כמו מריו באלוטלי, שסוחב שק של ציפיות, אבל לא מצליח בינתיים לממש אותן? במקרה של החלוץ האיטלקי, הוא כנראה הולך למקורות, והמקורות הן החלוץ הכי טוב שפרח בשנים האחרונות באנפילד: לואיס סוארס. מתברר כי באלוטלי מצא את רפידות השוקיים של החלוץ האורוגוואי שמשחק בברצלונה, וכעת הוא החליט להשתמש בהן עד לסוף העונה.

כזכור, סוארס הבקיע 31 שערים ב-33 משחקים פרמיירליג בעונה שעברה לפני המעבר הדרמטי לקאמפ נואו, בעוד באלוטלי הוחתם ממילאן תמורת 16 מיליון ליש"ט כדי לנסות ולעזור לקבוצה ממרסיסייד ללכת עד הסוף. בינתיים זה לא נראה טוב מכיוון שלחלוץ הסורר יש רק שער ליגה אחד העונה. באלוטלי סיפר כי הוא מצא את הרפידות במתחם האימונים של המועדון במלווד, ועל כן הוא התקשר לסוארס כדי לבקש להשתמש בהן. סוארס מצידו אישר לו לעשות זאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשארים חברים. סוארס ובאלוטלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully