וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שגב שבר את האצבע בתחרות ההטבעות וייעדר בין 6 ל-10 שבועות

3.3.2015 / 23:09

הפורוורד המוכשר של הפועל גלבוע/גליל (19, 2.04) התלבט אם להשתתף בתחרות ההטבעות באולסטאר, לבסוף הסכים, ונפגע. שגב ינותח בכף ידו. רשם עד כה העונה 5.7 נקודות ו-3.8 ריבאונדים

one

הפורוורד הישראלי של גלבוע/גליל ונבחרת העתודה איתי שגב שבר הערב (שלישי) את אצבע ידו במהלך תחרות ההטבעות של אולסטאר 2015 שנערך בהיכל טוטו חולון. שגב בן ה-19 יעבור במהלך הלילה ניתוח לאיחוי השבר, ולאחר מכן ידו ככל הנראה תגובס. ההערכה הראשונית היא כי הכישרון הצעיר ייאלץ להעדר מהמגרשים בין שישה לעשרה שבועות, וייתכן שלא ישוב העונה לעזור לקבוצתו במאבקי התחתית.

במהלך השבועות האחרונים ניסו במנהלת הליגה לשכנע את הפורוורד הצעיר להשתתף בתחרות ההטבעות, בה זכה בשנה שעברה, לאחר שלא היה מעוניין לעשות זאת. שגב נענה בסופו של דבר לחיזורי המנהלת, ואף השכיל לעלות לשלב הגמר מהמקום השני עם 70 נקודות, אך בהטבעה האחרונה שלו שבר את האצבע. במנהלת הליגה חשים הלילה בתחושות קשות בשל הפציעה של שחקן גלבוע/גליל: "מנהלת הליגה מאחלת לאיתי שגב החלמה מהירה ושישוב במהרה למגרשים", נכתב בהודעת המנהלת.

שגב (2.04), שאמור להוביל הקיץ את נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג א' באיטליה, מקבל העונה במה משמעותית בגלבוע/גליל של ברק פלג. ב-21 משחקים, מהם פתח פעמיים בחמישייה, קלע 5.7 נקודות והוסיף 3.8 ריבאונדים בממוצע. משחק השיא שלו היה נגד מכבי תל אביב בסיבוב הראשון בגן נר כשרשם 14 נקודות. בעונה שעברה שיחק בהפועל חולון ורשם ב-24 משחקים 1.4 נקודות ו-1.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

איתי שגב שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
סיים את האולסטאר בצורה כואבת. איתי שגב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully