וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: המאבק על מקומות 3/4 מתחמם, ההכרעה במחזור הקרוב?

הפועל כפר סבא גברה 0:3 על מכבי תל אביב, מכבי הוד השרון הפסידה להפועל מטה אשר/עכו והגזרה בצמרת הטבלה מתחממת. המחזור הקרוב יוכל להכריע את זהות הקבוצה שתסיים במקום השלישי

זהר בר נצר מאמן מכבי תל אביב בכדורעף. אדריאן הרבשטיין
זוהר בר נצר: "כל הכבוד לכפר סבא"/אדריאן הרבשטיין

"לא היינו מספיק חדים אבל הצלחנו לבצע את המהלכים המנצחים בסופי מערכות" כך אמר הערב (שלישי) לאתר איגוד הכדורעף המאמן נעם כץ לאחר שקבוצתו הפועל מטה אשר/עכו המשיכה במסע הניצחונות והעלתה את מאזנה ל-0:19 לאחר 1:3 (16:25, 21:25, 25:20, 24:26) בביתה של מכבי הוד השרון שספגה את הפסדה השמיני העונה, אך ממשיכה לשמור על המקום הרביעי בטבלה. האדומים גילו הרבה אופי כשחזרו למשחק במערכה השלישית והרביעית למרות שנקלעו לפיגור. המטה הרשימה עם 19 נקודות מחסימה מהן 13 משותפות של אלכס אוסוקין וסלבה בצ'קלה וגם, 45 אחוז בהתקפה ובסה"כ חמישה משחקני האלופה סיימו עם ספרות כפולות את המשחק. למטה אשר: אלן קומל 19, לאו דוס סנטוס 18, גומז ז'וארס 13, אוסוקין ובצ'קלה 12 כ"א. הוד השרון: קווין פוייר 17 נק', ג'קי גפט 15, זיו גוטמן 9, יוחאי דדון (4 קיל בלוק) וגיא אביגדורוב 7 כ"א, קולוביץ' 5.

מי שניצלה היטב את ההפסד של מכבי הוד השרון היא הפועל כפר סבא שסוף סוף הרשימה עם ניצחון ביתי על מכבי תל אביב 0:3 (24:26, 24:26, 20:25) והעמידה את הפער מהמקום הרביעי על שתי נקודות בלבד, שני מחזורים לסיום העונה הסדירה. סבה פכרז (64 אחוז) והומברטו (75 אחוז) הובילו את הירוקים עם 15 נק' כ"א, ליאור לוק 13 (61 אחוז) ואמיר וינרסקי הוסיף 9 עם קבלה מצויינת. גם הליברו איגור גורביץ' היה יעיל במיוחד עם 81 אחוז בקבלה וגם 63 אחוזים בקבלה מצויינת. מכבי תל אביב ספגה את ההפסד החמישי לעונה לאחר שאיבדה יתרון מאוחר בשתי המערכות הראשונות. "כל הכבוד להפועל כפר סבא שהגיעה מוכנה וניצחה בצדק" אמר זוהר בר נצר בסיום. גנדי סוקלוב בלט עם 11 נק', אלכס קודריאשוב 10, אולג סטבניצ'וק 9, גיא בן גל 8, וסילי פוילוב 5.

הפועל ירושלים סיימה עוד ערב מוצלח מול אליצור הוד השרון וניצחה אותה בחוות הנוער בשלוש מערכות 23:25, 14:25, 22:25 לאחר שהציגה שליטה מוחלטת רק במערכה השנייה. אלסון סיים עם 16 נק' לירושלים והרשים עם 7 קיל בלוק וגם 80 אחוז בהתקפה. מתנאל רדוצקי ורמון בזרה הצטרפו לברזילאי עם 10 כ"א, איליה משאש ודה סילבה 8 כ"א והמוסר ליאור כהן הוסיף 4 בדרך לניצחון שמיני העונה של האדומים מהבירה שיסיימו את העונה במקום השישי. את אליצור, שהבטיחה את המקום השביעי הוביל חן מאיר עם 13 (55 אחוז), יושקוב 8, ארד עמיאל 7.

המחזור הקרוב יוכל להכריע את זהות הקבוצה שתסיים במקום השלישי וזאת אם מנשה/חדרה/עמק חפר תצא מהמפגש הביתי עם הפועל כפר סבא עם שלוש נקודות. ניצחון כפר סבאי יקרב אותה אל המקום הרביעי ואולי אף לשלישי כי במחזור האחרון מצפה לה מפגש ביתי עם נבחרת האקדמיה ממנו היא צפויה לצאת עם שלוש נקודות.

המאבק על המקומות 3-4 משחקים עד לסיום העונה:

מכבי הוד השרון: מכבי תל אביב (ח), מנשה/חדרה/עמק חפר (ב).

מנשה/חדרה/עמק חפר: הפועל כפר סבא (ב), מכבי הוד השרון (ח).

הפועל כפר סבא: מנשה/חדרה/עמק חפר (ח), נבחרת האקדמיה (ב).

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully