וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן שואו פוטר מדנבר נאגטס לאחר קרוב לשנתיים

המאמן בן ה-48, שקיבל את הקבוצה מג'ורג' קארל לפני פתיחת עונת 2013/14 סיים את תפקידו לאחר שקבוצתו פתחה את העונה במאזן 39:20. מלווין האנט, אחד מעוזריו, יחליף אותו באופן זמני

מאמן דנבר נאגטס בריאן שואו. AP
הולך הביתה. שואו/AP

בריאן שואו בן ה-48 פוטר הערב (שלישי) מדנבר נאגטס, בעקבות פתיחה מאכזבת מאוד לעונת 2014/15, כך מדווח בארצות הברית. שואו, שהתמנה לתפקיד הראשון שלו כמאמן ראשי ב-2013 אחרי ששימש כעוזר מאמן בל.א. לייקרס ובאינדיאנה פייסרס, סיים את תפקידו עם מאזן 39:20. לפי הדיווחים, לא המאזן המאכזב הוא זה שהוביל לפיטוריו אלא הצורה בה הנאגטס הפסידו במשחקים האחרונים. מי שאמור למלא את מקומו של שואו באופן זמני הוא אחד מעוזריו, מלווין האנט.

במהלך העונה, שואו דיבר על כך שיכול להיות שחלק משחקניו אולי מפסידים בכוונה. כמה שבועות לאחר מכן, הוא הודה שקרא כמה ספרי קואצ'ינג על מנת להבין טוב יותר את הקבוצה שלו. ביום שישי האחרון דווח כי הקבוצה שרה "1,2,3, שש" על מנת למנות את מספר השבועות שנותרו עד לסיום העונה. שואו מונה בזמנו להחליף בתפקיד את ג'ורג' קארל, שסיים קדנציה בה הוביל את דנבר לשמונה שנים בפלייאוף וחמש עונות בהן הקבוצה השיגה לפחות 50 ניצחונות. בעונה הראשונה של שואו בתפקיד, הקבוצה העמידה מאזן של 46:36, כשאת השנה הנוכחית הם פתחו במאזן הרע ביותר של הקבוצה בעשור האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully