וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה את הסכם השיווק עם הטוטו

עוד בישיבה הוחלט על הקמת ועדת איתור לבחירת מאמני הנבחרות הצעירות, בראשה יעמוד יו"ר ההתאחדות עופר עיני ואיתו תמיר גילת, איזי שרצקי ומשה דמאיו. אושר גם הסכם חלוקת ההכנסות בגביע

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני. ברני ארדוב
בראש ועדת האיתור. עופר עיני/ברני ארדוב

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (שלישי) פה אחד את הסכם השיווק עם הטוטו במתכונתו הסופית. על פי הסיכום מול מועצת ההימורים, נשמר הסכם השיווק נותר על 80 מיליון שקלים גם לעונת 2015/16.

בנוסף, החליטו בהתאחדות להקים ועדת איתור לבחירת מאמני הנבחרות (לא כולל הבוגרת). בראש הוועדה יעמוד יו"ר ההתאחדות עופר עיני ואליו יצטרפו ממלא המקום תמיר גילת, יו"ר הוועדה המקצועית איזי שרצקי ויו"ר ועדת הנוער משה דמאיו. על פי המלצות ועדת דודי כהן, יצורפו לוועדה גם שחקן עבר בעל מינימום של 40 הופעות בנבחרת ומאמן עם ותק של 10 שנים בליגת העל. את הוועדה ירכז מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר.

כמו כן, אושר ברוב קולות שינוי תקנון לעניין חלוקת ההכנסות/הוצאות בגביע המדינה. בכל אחד ממשחקי הגביע עד לרבע הגמר (כולל) יחולקו ההכנות באופן הבא: 10% להתאחדות, 90% לקבוצות המתחרות ביניהן באופן שווה. האורחת והמארחת גם יישאו באופן שווה בהוצאות השיטור, בעוד המארחת תישא בהוצאות האבטחה והסדרנות. אם שתי הקבוצות נמנות על הליגות המקצועניות, שתיהן יישאו באופן שווה גם בהוצאות האבטחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully