וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בוריס קליימן יחזור להפועל תל אביב ללא תמורה בקיץ?

בעקבות חשיפת וואלה ספורט על כך שהשוער עבר מהפועל תל אביב לבית"ר ירושלים ללא תמורה, איש העסקים מני ויצמן הבטיח להנהלת האדומים: או שתקבלו חצי מיליון שקל, או שקליימן יחזור

one

האם נמצא הכסף מעסקת ההעברה של בוריס קליימן מהפועל תל אביב לבית"ר ירושלים? איש העסקים מני ויצמן שוחח עם הנהלת האדומים והבטיח שחצי מיליון השקלים שהיו אמורים להיכנס ממכירת השוער, ייכנסו לקופת המועדון עד סוף העונה, או שלחילופין קליימן יחזור להפועל תל אביב ללא תמורה.

ויצמן שימש כיד ימינו של חיים רמון מאז שהאחרון הפך להיות מחזיק זכויות הניהול של המועדון. הוא גם הערב לכספים שרמון אמור להעביר לאלי טביב בעסקת מכירת הפועל תל אביב.

בשבוע שעבר נחשף בוואלה ספורט שבבקרת התקציבים הופקד הסכם העברה בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים, לפיו קליימן עבר לקבוצה מהבירה ללא תמורה, ורק במקרה של מכירה עתידית הפועל תקבל כ-25 אחוזים מהעסקה. לא מעט פרטים רמזו על כספים שהועברו בצורה לא מובנת. חלק מהגורמים המעורבים בעסקה, כולל האיש החזק בהפועל באותה תקופה עידו חג'ג', הודו שעלתה אפשרות שהכספים מעסקת קליימן, שהיו אמורים לעבור לקופת הפועל תל אביב, יקוזזו מהבוררות בין אלי טביב לבין חיים רמון על מכירת הקבוצה.

רמון עצמו הכחיש את העניין ואת המעורבות שלו בעסקה ואף טען כי לא קוזז שקל אחד מהבוררות בינו לבין טביב. עוד התברר כי לרמון אכן לא הייתה נגיעה במו"מ בקיץ ולאחר שחזר להיות האיש החזק בהפועל, גורמים בכירים במועדון העידו כי לא רק שלא ידע את פרטי העסקה - הוא גם סירב לשמוע כל פרט ממנה.

פרסום הידיעה עורר הדין רבים בהפועל תל אביב ולא מעט גורמים במועדון ביקשו לחקור את העניין עד תום ואף לערב את רשויות החוק. חשוב לציין שוויצמן הוא אחד התורמים הגדולים של האדומים בשנים האחרונות ואמור להמשיך ולתרום למועדון גם בשנים הבאות. לכן ההנהלה לא פנתה לגורמים חוקיים לחקור את עסקת המעבר של קליימן.

seperator

תגובת הפועל תל אביב: "הנהלת המועדון מטפלת בנושא".

תגובת בית"ר ירושלים: "בוריס קליימן הוא שחקן של בית"ר ירושלים שנמצא תחת חוזה. אנחנו לא מתערבים בבעיות הניהוליות של הפועל תל אביב, בין מחזיקי זכויות הניהול עכשיו לאלו שהחזיקו בהן בעבר".

תגובת בוריס קליימן: "אני שחקן בית"ר ירושלים. יש לי חוזה לעוד עונה ואופציה לשנתיים נוספות. לא ברור לי איך שמי שורבב לבעיות הניהוליות של הפועל תל אביב. אני בטוח שהכול יסתיים על הצד הטוב ביותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
איש העסקים מני ויצמן. ברני ארדוב
אחד מהתורמים הגדולים של הפועל תל אביב. ויצמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully