וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2015: שישה מתוך 12 המאמנים יהיו ארגנטינאים

ריקרדו גארקה מונה למאמנה של פרו והמגמה מתרחבת. מאמן אקוודור, קינטרוס: "פקרמן, סמפאולי ומרטינו פתחו את הדלת". הטורניר שיתקיים בצ'ילה ייצא לדרך ב-11 ביוני

מאמן נבחרת פרו, ריקרדו גארקה. AP
נחל הצלחה כבירה כמאמן ולס סארספילד. גארקה מוצג בלימה/AP

ריקרדו גארקה מונה אמש (שני) למאמן נבחרת פרו. חלוץ העבר בן ה-57 לבש את מדי נבחרת ארגנטינה 20 פעמים בשנים 1981-1986 וכמאמן הוליך את ולס סארספילד לשלוש אליפויות שונות בשנים 2009-2012. הוא כבר אימן בפרו בעבר, את קבוצת אוניברסיטריו בשנים 2007-2008.

המשמעות של המינוי של "אל פלאקו" ("הרזה") היא שבטורניר קופה אמריקה 2015, לשש מתוך 12 הנבחרות המשתתפות יהיו מאמנים ארגנטינאים: ארגנטינה (חרארדו מרטינו), צ'ילה (חורחה סמפאולי), קולומביה (חוסה פקרמן), אקוודור (גוסטבו קינטרוס), פרגוואי (רמון דיאס) וכאמור פרו (ריקרדו גארקה).

גוסטבו קינטרוס שמונה למאמן אקוודור ביולי האחרון וכבר אימן בעבר את נבחרת בוליביה, אמר: "מאמנים כמו מרטינו (אימן בעבר את פרגוואי), פקרמן וסמפאולי השיגו תוצאות מצוינות בנבחרות דרום אמריקאיות ופתחו את הדלת למאמנים ארגנטינאים נוספים. יחד עם זאת, אין לי ספק שגם במדינות אחרות יש מאמנים מספיק טובים שיכולים לעשות עבודה טובה בנבחרות".

הקופה אמריקה יתקיים בצ'ילה מה-11 ביוני עד ה-4 ביולי. הנבחרות האורחות תהיינה ג'מייקה ומקסיקו, שלמעשה כבר הפכה לחברה קבועה בטורניר.

בית א': צ'ילה, מקסיקו, אקוודור, בוליביה

בית ב': ארגנטינה, אורוגוואי, פרגוואי, ג'מייקה

בית ג': ברזיל, קולומביה, פרו, ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully