וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זבייזדאן מיסימוביץ' הודיע על פרישה מכדורגל

הקשר ההתקפי שהוליך את וולפסבורג לאליפות בעונת 2008-09 והיה אחד מהשחקנים הבולטים בבונדסליגה באותן שנים, תולה את הנעליים בגיל 32. פורש כשיאן ההופעות של נבחרת בוסניה

שחקן נבחרת בוסניה זבייזדאן מיסימוביץ'. Jonathan Daniel, GettyImages
"קיבלתי כמה הצעות, אבל אף אחת מהן לא הייתה מספיק מגרה". מיסימוביץ'/GettyImages, Jonathan Daniel

זבייזדאן מיסימוביץ' הודיע הבוקר (שלישי) על פרישה מכדורגל בגיל 32. הקשר המצטיין שלבש את מדי נבחרת בוסניה 83 פעמים - יותר מכל כדורגלן אחר - אמר: "בשבועות האחרונים קיבלתי כמה הצעות, אבל אף אחת מהן לא הייתה מספיק מגרה. אני רוצה להישאר בעולם הכדורגל, אולי אהפוך לסוכן שחקנים".

מיסימוביץ' נולד במינכן לזוג הורים בוסנו-סרבים. הוא מעולם לא שיחק בליגה הבוסנית וגם לא גר במדינה הבלקנית, אבל כן הפך בעתיד לאחד מגדולי שחקני הנבחרת בכל הזמנים. ב-83 הופעות כבש 26 שערים ולשיאו הגיע כשייצג את הדרקונים במונדיאל בברזיל בקיץ האחרון. באוגוסט הודיע על פרישה מהמדים הלאומיים.

מיסמוביץ' היה אחד מהקשרים ההתקפיים הטובים בבונדסליגה במחצית השנייה של העשור הקודם ובין היתר כבש 7 שערים ובישל 20 נוספים בעונת 2008-09, אז היה אחד מהברגים החשובים באליפות של וולפסבורג. במהלך הקריירה הוא רשם כמה הופעות בבאיירן מינכן ובהמשך שיחק בבוכום, נירנברג, וולפסבורג, גלאטסראיי, דינמו מוסקבה וגוויז'הו רנהה. הוא עזב את הקבוצה הסינית בינואר האחרון והיום כאמור הודיע על פרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully