וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדייט הראשון של מני פאקיאו ופלויד מייוות'ר: ביום רביעי הבא

קצת פחות מחודשיים לפני הקרב המדובר ביניהם, שני המתאגרפים יקיימו בלוס אנג'לס את מסיבת העיתונאים המשותפת היחידה עד לאירוע. הקהל לא יורשה להיכנס, העיתונאים יצטרכו כרטיס מיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסיבת העיתונאים צפויה להיות מרתקת. פאקיאו ומייוות'ר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרב הגדול בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו מתקרב. בעוד חודשיים פחות יום, שניים מהמתאגרפים הגדולים בכל הזמנים ייכנסו סופסוף לאותה זירה, במלון MGM בלאס וגאס. עוד קודם לכן, ביום רביעי הבא, נקבל מנה ראשונה, טעימה קלה, לקראת מה שמצפה לנו.

מסיבת העיתונאים הרשמית, הפעם היחידה בה השניים יופיעו זה לצד זה עד לקרב המיוחל, נקבעה ל-11 במרץ ותתקיים בלוס אנג'לס, עדיין לא ברור היכן בדיוק. האירוע יהיה סגור לקהל, אבל אין ספק שרבים יתגודדו מחוץ למקום שייקבע, בתקווה לתפוס תמונה, או אפילו הצצה, על הסופרסטארים. עיתונאים שיבקשו להגיע למסיבת העיתונאים ייאלצו לבקש כרטיס כניסה מיוחד, אקרדיטציה, דבר שאינו נהוג כלל במקרים דומים ויתקיים רק בשל הביקוש הרב הצפוי.

מעבר למסיבת העיתונאים הנוכחית, כל אחד משני המתאגרפים יקיים עוד מסיבת עיתונאים אחת בלבד עד הקרב, כך נחתם בהסכם בין השניים. את מסיבת העיתונאים הבאה ינהל כל אחד בנפרד. אגב, מארגני הקרב כל כך מרוצים מקצב המכירות לקראת האירוע, שהם כלל לא יצאו בקמפיין ארצי בארצות הברית לפרסום הקרב, כנהוג במקרי עבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully