וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "כשאתה מוחלף אתה חייב לכבד את השחקן שנכנס למגרש"

3.3.2015 / 10:31

מאמן מכבי תל אביב התייחס לכעס של בן בסט אחרי החילוף נגד סכנין. הצהובים מתכוננים לגומלין נגד קרית שמונה (ד', 20:30, ספורט 5). ורמוט כנראה ייעדר. נמכרו למעלה מ-11 אלף כרטיסים

one

בוידאו: תקציר המשחק הראשון בין מכבי תל אביב לקרית שמונה

אחרי 1:1 במשחק הראשון ביניהן ברבע גמר גביע המדינה, מכבי תל אביב ועירוני קרית שמונה תפגשנה שוב, הפעם בבלומפילד (רביעי, 20:30, ספורט 5). אם האלופה לא תספוג מחר, היא בכל מקרה תעלה בזכות שער החוץ שלה מהשבוע שעבר, אבל פאקו אייסטרן ושחקניו נחושים להשיג ניצחון ראשון העונה על הקבוצה מהצפון. המאמן הבאסקי כינס היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ובין היתר אמר שגילי ורמוט כנראה ייעדר מהמשחק מחר. למשחק נמכרו כבר 12,500 כרטיסים ובלומפילד אמור להיות כמעט מלא.

מכבי תל אביב תעמוד מחר ב-17:00 לדין בגין התפרעות אוהדים, בדיון שנדחה מהשבוע שעבר. הצהובים הואשמו בעקבות אירוע חריג של זריקת רימון עשן לאחר שריקת הסיום בהפסד 2:0 להפועל חיפה, ולאחר מכן טענו כי אוהדים של מכבי חיפה הסתננו ליציע שלהם והם אחראים להשלכם הרימון.

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
פאקו אייסטרן/קובי אליהו

פאקו אייסטרן:

על קרית שמונה: "זו קבוצה טובה שהוליכה את הטבלה במשך זמן ארוך והיא עדיין מועמדת גדולה לאליפות. התכונה העיקרית שלהם היא שהם תמיד תחרותיים ולא מוותרים. הם הראו שיש להם המשכיות. הם לא משנים הרבה ממשחק למשחק. אם הם יסגרו את המשחק, נהיה צריכים להיות מוכנים".

על ברק לוי וחואן פאבלו: "אני עוד לא יודע מי יפתח מחר. חואן פאבלו היה חשוב גם בשנה שעברה. הוא נותן לנו סבלנות לשחק מאחור וזה חשוב לנו. אם ברק ספג במשחקים קודמים, זה לא בגללו אלא בגלל כל הקבוצה".

על עדן בן בסט שלא אהב את החילוף שלו ביום שבת: "התקשורת עשתה מזה יותר ממה שהיה. לפעמים שחקנים מתוסכלים אחרי חילוף, אבל בהמשך הם ממשיכים לעבוד. אני יכול לספר שיש שחקן בקבוצה שבא אלי ואמר לי 'אני מוכן לשחק דקה, 90 דקות, רבע שעה ראשונה, רבע שעה אחרונה'. זו הדרך הנכונה, השחקנים צריכים להיות מוכנים בכל רגע. כשאתה מוחלף אתה גם חייב לכבד את השחקן שנכנס למגרש".

על שריקות הבוז של חלק מהאוהדים: "זה מיעוט בקהל, רוב האוהדים עומדים מאחורי הקבוצה ודוחפים אותה. אבל המיעוט הזה לא עוזר. אחרי המשחק נגד סכנין דיברתי על אלו שאין להם כבוד לשחקנים של הקבוצה, אבל באופן כללי למכבי יש אוהדים מצוינים".

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם פאקו אייסטרן. קובי אליהו
מתוסכל? תמשיך לעבוד. בן בסט ופאקו/קובי אליהו

ברק בדש:

על המשחק מחר: "אחרי הפסד טיפה יוצא האוויר, אבל אנחנו לא צריכים להתייחס להפסד שלהם לבאר שבע. אני מאמין שמול הקהל האדיר שלנו נעשה את העבודה. נוצרה יריבות טובה, ספורטיבית. הם עושים עונה גדולה, קרית שמונה מתחרה מאוד קשה".

על מעמדו בקבוצה: "מי שעקב אחרי לאורך הקריירה יודע שבכל מקום שהייתי מצאתי את המקום שלי. ידעתי שבמכבי יש תחרות מאוד קשה ושיהיה סופר קשה, אבל כמו תמיד אני מאמין בעצמי ויודע מה אני שווה. אני נותן הכול בכל משחק ומקווה לשחק כמה שיותר. אני מרגיש צעיר, שיש לי עוד הרבה מה לתת. אני לומד מהניסיון וחושב שעם השנים אני רק משתפר".

על כך שמכבי תל אביב לא ניצחה העונה את באר שבע וקרית שמונה: "אם לא ננצח אותן וניקח אליפות? אין לי בעיה עם זה. אולי עדיין לא הוכחנו את עצמנו מספיק מולן, אבל הליגה לא מתחילה ונגמרת במשחקים האלו. בסופו של דבר צריך לסיים את כל העונה במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully