וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ממשיכה ללחוץ על קאיודה לעבור לקרית שמונה בקיץ

3.3.2015 / 8:46

החלוץ עדיין מתנגד לסכם כבר עכשיו בקבוצה ישראלית אחרת, ובמועדון שוקלים להבהיר לו שאם יטרפד את העסקה כעת, הוא לא יעזוב כלל, גם לא לחו"ל. אכזבה מההפסד בחיפה: "הכאב עצום"

one

בסביבתו של בעלי מכבי נתניה, אלי שגב, העידו אתמול (שלישי) כי הוא עדיין לא מרים ידיים בכל הקשור למכירתו של לארי קאיודה. העניינים נרגעו קצת בימים האחרונים בשל המשחק אמש מול מכבי חיפה (הפסד 2:1) שהיה יכול להקפיץ את הקבוצה לעמדה טובה לקראת התברגות בפלייאוף העליון, אבל כעת שגב שוב רוצה לממש את ההסכם עם איזי שרצקי מאחר שהוא זקוק לכסף עבור המועדון.

חברו של שגב, אריק איזיקוביץ', השושבין בעסקה מול שרצקי, סיפר אתמול כי יתכן מאוד שקאיודה יתבשר עוד היום כי אם ימשיך לטרפד את העסקה מול קרית שמונה, מכבי נתניה תשאיר אותו עד תום חוזהו אצלה ובשנתיים הקרובות לא תאפשר לו לצאת לחו"ל. מדובר בניסיון להשפיע על החלוץ, אבל ספק אם הרעיון הזה ילחיץ על הניגרי שהתבטא כבר מספר פעמים בדבר החלטתו הסופית לא לתת יד לשום מעבר עתידי שלו לקבוצה בארץ שייקבע כבר בשלב הזה. "מצד אחד רצונו של אדם הוא כבודו", אמר איזיקוביץ'. "אבל מצד שני מי אמר שבסוף העונה תהיה הצעה עליו? אני לא מבין את ההתנגדות שלו והוא צריך להבין שלטרפוד העסקה, יהיו גם השלכות עתידיות".

במקביל להצעה מקרית שמונה, סיפרו גורמים בנתניה, הונחה בפני שגב הצעה דומה מאלונה ברקת. בנתניה העריכו כי באר שבע נכנסה לתמונה מתוך מחשבה שאליה ירצה קאיודה לעבור. בכל אופן, שגב הבהיר בשיחה שקיים עם איזיקוביץ' כי הוא נתן מילה שאת העסקה הוא יעשה מול בעלי קרית שמונה ולכן הוא לא מזגזג ולא בודק מקרוב את ההצעה של ברקת.

לארי קאיודה מכבי נתניה מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
גם באר שבע עדיין מתעניינת. קאיודה/אדריאן הרבשטיין

בחדר ההלבשה של הקבוצה נרשמה אתמול אכזבה גדולה אחרי ההפסד למכבי חיפה. "כל השחקנים היו עם הראש ברצפה. הכאב היה עצום", סיפר אחד השחקנים באוטובוס חזרה לנתניה, "בהפסקה היינו ביתרון וכולם היו משוכנעים שלוקחים נקודות, ובסוף כולם היו בדיכאון". אותו שחקן סיפר גם שהיו תחושות קשות גם כלפי שופט המשחק מנשה משיח, שלדברי השחקנים קיפח אותם במספר החלטות.
בסיום המשחק אמש נשאל רוני לוי באשר לסיכוייו לאמן את מכבי חיפה בעונה הבאה ואמר: "אני מאמן מכבי נתניה ובמכבי נתניה אני מתרכז".

על המשחק אמר המאמן: "לצערי לא עמדנו בלחץ של מכבי חיפה במחצית השנייה. יכולנו לנצח את המשחק אחרי שהובלנו במחצית הראשונה, אבל ידעתי שאם לא נחזיק את הכדור במחצית השנייה, יהיה לנו קשה מאוד. מכבי חיפה קבוצה מאוד איכותית בחלק הקדמי ועם הקהל שלה, קשה בסמי עופר. אני גאה בשחקנים שלי על הדרך שבה הם הופיעו כאן. גם הקהל שלנו היה נפלא והגיע בכמות מאוד יפה לתת לנו גב".

לוי התייחס להמשך לאור הבעיות הכלכליות וביחס לתקוות שהיו להתברג לפלייאוף העליון: "המועדון במצב קשה מאוד, כך שהמטרה היא עדיין להישאר בליגה. אנחנו נשקיע את מירב המאמצים כי הולך להיות קשה מאוד עד הסוף".

עמית בן שושן שרשם משחק טוב במחצית הראשונה עם בישול השער של ערן לוי, אמר בסיום: "המשחק הלך בדיוק לפי התכנית של רוני לוי, אבל במחצית השנייה ספגנו את שני השערים והיה כבר קשה. המטרה הייתה לבוא לכאן ולקחת נקודות. עשינו תוצאות מצוינות בתקופה האחרונה אחרי שאמרו עלינו שאנחנו יורדת בטוחה".

לאחר שיחה שהתקיימה הבוקר עם מאמן קבוצת הנוער תומר קשטן, הוחלט במועדון לסיים את ההתקשרות עמו. בני לם, המנהל המקצועי של מחלקת נוהער, ימלא את מקומו. בנתניה הודו לקשטן על עבודתו ואיחלו לו בהצלחה בהמשך דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully