וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שער ניצחון אדיר במספרת, CM פאנק מתחיל לעבוד

ז'ילברטו מאסנה הדהים בליגת האלופות של אסיה, המתאבק לשעבר מתכונן לקרב הראשון ב-UFC. וגם: המתנה שקיבל רונאלדיניו מלברון ג'יימס והאימונים של מייוות'ר לקראת פקיאו

21:21: שער ניצחון דרמטי ומרהיב בליגת האלופות של אסיה

רגע יפהפה נרשם הערב בליגת האלופות של אסיה. ז'ילברטו מאסנה, חלוץ ברזילאי בן 30 מבוריראם יונייטד התאילנדית, כבש שער ניצחון מרהיב בתוספת הזמן ב-1:2 של קבוצתו על גואנגזו הסינית בטורניר הגדול ביותר לקבוצות הנערך באסיה. גלגלו מעט למטה כדי לצפות בביצוע האדיר.

21:11: כוכב ה-WWE לשעבר מתכונן לקרב הראשון ב-UFC

CM פאנק, שהחליט לעשות הסבה מהיאבקות מקצוענית ל-MMA, ערך אימון ראשון לקראת קרב הבכורה שלו ב-UFC וצירף תמונה. חובבי ה-WWE ואלו של ה-UFC כבר מתרגשים. האמת? גם אנחנו.

19:12: פלויד מייוות'ר מתכונן לקרב מול מני פקיאו

כחודשיים נותרו לאחד הקרבות הגדולים של השנים האחרונות בעולם האגרוף, שיפגיש את פלויד מייוות'ר ומני פקיאו. חובבי האגרוף כבר מתרגשים, ושני המתאגרפים נמצאים בעיצומן של ההכנות. המתאגרף האמריקאי, המחזיק במאזן מושלם, העלה לחשבון האינסטגרם שלו וידאו בו הוא נראה עובד על זריזותו במכון. פקיאו יגיב?

www.themoneyteam.com

A video posted by Floyd Mayweather (@floydmayweather) on

18:10: המתנה הייחודית שקיבל רונאלדיניו מלברון ג'יימס

לא רע להיות חבר של לברון ג'יימס. תשאלו את רונאלדיניו. האגדה הברזילאית קיבל מתנה ייחודית מהסופרסטאר של קליבלנד, בדמות שעון שיוצר על ידי הכוכב במהדורה מוגבלת (רק 600 כאלו קיימים). שוויו אגב, כ-40 אלף ליש"ט.

17:20: פפ גווארדיולה יצא ללא פגע מתאונת דרכים במינכן

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, היה מעורב בתאונת דרכים במינכן, לאחר שלא הספיק לבלום עם מכוניתו (Audi RS6) והתנגש במכונית אחרת. למרבה המזל, הספרדי יצא מהתאונה ללא פגע. גווארדיולה החליף פרטים עם בעלי המכונית שבה התנגש, והמשיך משם לדרכו.

17:13: שחקן הסנוקר הכי מזליקי בהיסטוריה?

מכירים את זה שאתם משחקים סנוקר ולקראת סיום המשחק, פשוט מפציצים את הכדור הלבן על כל מה שנשאר על השולחן, בתקווה לטוב? בחור איטלקי בשם ניקולון פרסם סרטון, שנלקח ממצלמות האבטחה של מה שנראה כמו בר מקומי ובו הוא נראה מכניס בדרך הזויה במיוחד לא אחד, לא שניים, אלא שלושה כדורים. סתם, ככה, עם הפצצות חסרות כיוון. התגובה שלו ושל החברים שלו אחרי שהכדור השלישי נכנס מצחיקה לא פחות

16:00: דויד וייה מזמר

דויד וייה נהנה מהחיים בניו יורק, שם הוא החל לשחק במדי ניו יורק סיטי FC. הקבוצה מתכוננת לפתיחת עונת ה-MLS והחלוץ עזר לה להקליט קליפ לשיר "All the way". ככה זה נראה

אלכס מאריץ' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מישראל, דרך טורקיה, עד איראן. מאריץ'/קובי אליהו

15:17: המסע המופלא של אלכס מאריץ'

התקופה של אלכס מאריץ' במכבי תל אביב לא הייתה מבריקה, בלשון המעטה. הסנטר הגיע להיכל בספטמבר האחרון ונחתך אחרי כארבעה חודשים. מיד לאחר מכן, הוא חתם בגלאטסראיי והיום, עזב גם את גלא ועבר ליעד שלישי העונה - קבוצת פטרוצ'ימי בנדאר אימאם, מהליגה הבכירה באיראן. אימאם היא האלופה המכהנת ומובילה את הטבלה העונה ובשורותיה שיחק בעבר גם ג'וזף פורטה, שכיום נמנה על סגל מכבי תל אביב. קו ישראל-טורקיה-איראן, לא רע.

14:12: שינויים מוזרים בצמרת וויגאן

דייב ווילאן הקשיש התפטר מתפקידו כיושב ראש קבוצת וויגאן האנגלית. בתור המחליף שלו הוא מינה לא אחר מאשר את נכדו, דייויד שארפ, רק בן 23. ג'וב לא רע בגיל הזה.

12:30: ילדים מתחפשים למאור בוזגלו

מי אמר ששחקני כדורגל הם לא כוכבי תרבות? כוכב הפועל באר שבע מאור בוזגלו העלה בטוויטר צילומים של ילדים שהתחפשו אליו בחג הפורים. האמת, ביצוע לא רע. חג שמח.

וגם: אוהדים צעירים מתחפשים לערן זהבי

12:00: עלייה בגזענות באנגליה

באנגליה מדווחים על עלייה דרסטית העונה בדיווחים על אירועים בכדורגל האנגלי שכוללים גזענות, סקסיזם, אנטישמיות והומופוביה. על פי ארגון "קיק איט אאוט", השנה דווחו על 184 תלונות עד עתה, עלייה של 35 אחוז מהשנה שעברה. בהתאחדות האנגלית מעריכים שביחד עם כל הליגות הנמוכות, קיימת השנה עלייה של 70 אחוז בדיווחים על אירועים שקשורים בגזענות ואפליה, ולהערכתם עד חודש מאי יצטברו על שולחן ההתאחדות כ-800 תלונות.

כדורגל כללי. GettyImages
כדורגל כללי/GettyImages

11:52: מה כואב לך, חבר?

אולכסנדר נויוק, שחקנה של מטאלורג דונייצק, הפך למקור ללעג ברשת. בתוספת הזמן של המשחק מול קרפאטי לבוב, נויוק צנח אל הדשא והחל להתגלגל בתיאטרליות קיצונית, במשך לא פחות מ-12 שניות, כשהוא מחכה כנראה לשריקה מהשופט. השריקה לא באה ובסופו של דבר, נויוק פשוט קם, והמשיך לשחק כאילו לא קרה כלום.

10:02: מה מייקל ג'ורדן יכול לקנות עם מיליארד דולר?

אתמול נודע כי מייקל ג'ורדן, לראשונה בחייו, נכנס לרשימת המיליארדרים בעולם, על פי המגזין פורבס. ב"בליצ'ר ריפורט" מיהרו לבדוק - מה ג'ורדן יכול לרכוש עם מיליארד דולר? 2.5 מיליון זוגות של אייר ג'ורדן 1, 100 מיליון טי-שירט לבנות, 558 מיליון בקבוקי גטורייד, 2.7 מיליארד נקנקיות באצטדיון, 667 מיליון בקבוקי ליטר של קוקה קולה, 2000 מסעדות של מקדונלדס ו-500 מיליון עותקים של הסרט ספייס ג'אם ב-VHS. זה גם המקום להזכיר שג'ורדן פרסם או הופיע בכל אחד מהדברים ברשימה הנ"ל.

9:55: ג'ון סטיוארט בועט באשכים של כוכב ה-WWE

מנחה ה"דיילי שואו" הפורש, ג'ון סטיוארט, נקלע בשבועות האחרונים ל"סכסוך" מתוקשר עם כוכב ה-WWE, סת' רולינס. הלילה, סטיוארט הגיע להתארח במאנדיי נייט ROW, התכנית המרכזית של ה-WWE. אחרי שרולינס תפס אותו ורנדי אורטון התקרב לזירה, סטיוארט ניצל את חוסר תשומת הלב של יריבו ושלח לו בעיטה לאשכים, לפני שנס מהזירה כל עוד נפשו בו. זו כנראה לא המילה האחרונה בסיפור בין השניים.

9:16: ג'ורדי קרויף למכירה

ביום ראשון האחרון אדם צרפתי העלה למכירה ב-ebay חולצה של ברצלונה מהשנים 1995-97, שנושאת את שמו של ג'ורדי קרויף. המחיר הוא 35 יורו כולל דמי משלוח, או במילים אחרות, משהו כמו 150 שקלים. אגב, חולצת משחק רשמית של ערן זהבי, יד ראשונה כמובן, תעלה לכם 300 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:44: שחקן נבחרת אירלנד נפל לבור, גמר את העונה?

כן, מה ששמעתם: קשר האל סיטי רובי בריידי מעד בבור במגרש האימונים של קבוצתו, ובממלכה מדווחים כי הוא עלול להחמיץ את שארית העונה. בריידי בן ה-23 נחשב לשחקן מפתח במדורגת 15 בפרמיירליג, וגם המנג'ר, סטיב ברוס, הודה כי הסיכויים שיחזור לשחק בשבועות הקרובים נמוכים. לא נעים.

שחקן האל סיטי רובי בריידי. GettyImages
פציעה הזויה. רובי בריידי/GettyImages

8:21: דרך לא נעימה לשמוע שהעבירו אותך קבוצה

כריס סטיוארט, עד לא מזמן שחקן בפאלו מליגת ההוקי המקצוענית, עלה לשידור בתכנית של רשת TNT שעסקה בתום מועד ההעברות בליגה. רק שם, התבשר כי הועבר למינסוטה. תגובתו: "נשמע טוב".

7:59: אנה איבנוביץ' התחפשה לקאטוומן

7:56: מארק קיובן, נשיא ארצות הברית

בארצות הברית מדווחים שהבעלים הצבעוני של דאלאס מאבריקס יגלם את נשיא ארצות הברית בסרט הטראש "שארקניידו 3". סגנית הנשיאה שלו תהיה הפרשנית הפוליטית אן קולטר. קיובן סיפר ל'דאלאס מורנינג ניוז': "הם שאלו אם אני רוצה את התפקיד. אהבתי את הסרטים הללו, כך שזו היתה החלטה קלה".

הבעלים של דאלאס מאבריקס מארק קיובן. Lm Otero, AP
כוכב קולנוע. קיובן/AP, Lm Otero

7:15: אסיסט השנה בליגת הראגבי האנגלית

גם אם אתם לא משתגעים על הענף, אל תחמיצו. שחקן סלפורד ג'וש גריפין סיפק מסירה גדולה בניצחון 28:32 על האל:

7:00: היהלום החדש של ארסנל

ריס נלסון, שחקן נבחרת אנגליה עד גיל 16, נחשב לאחד הכישרונות הגדולים ביותר במחלקות הנוער של התותחנים. אם תהיתם מדוע, הנה התשובה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully