וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזל הרע ממשיך לפקוד את שיקגו: ג'ימי באטלר ייעדר 3-4 שבועות

כוכב הבולס סובל מנקע במרפק ונכנס לרשימה שכוללת גם את דרק רוז וגיבסון. בארה"ב נפעמים מדיאנדרה ג'ורדן, שסגר שמונה משחקים רצופים עם לפחות 15 ריב': כל המספרים מהתקופה המטורפת

ג'ימי באטלר שחקן שיקגו בולס מול גארי ניל שחקן מינסוטה טימברוולבס. AP
כואב הלב. באטלר/AP

אם הפציעה של דרק רוז לא הספיקה, קיבלה שיקגו חדשות רעות נוספות הערב (שני) כשהתבשרה שכוכבה הלא פחות גדול ג'ימי באטלר ייעדר בין 3 ו-4 שבועות בשל נקע במרפק. השוטינג גארד הנפלא נטש את משחק ההפסד לקליפרס אתמול בלילה לאחר שהתנגש בדיאנדרה ג'ורדן, ולאחר שעבר בדיקת MRI התגלו התוצאות.

באטלר, אחד המועמדים המובילים לתואר השחקן המשתפר של העונה, מעמיד ממוצעים של 20.2 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-1.7 חטיפות למשחק. דרק רוז אמור לחזור עוד כחודש וחצי, בעוד טאג' גיבסון החמיץ את המשחק האחרון לאחר נקע בקרסול, כשגם פאו גאסול חולה. בקיצור, לטום ת'יבודו מצפה המון, המון עבודה בשבועות שנותרו עד הפלייאוף.

דיאנדרה ג'ורדן לוס אנג'לס קליפרס. AP
מהשחקנים הכי אנדרייטד ב-NBA. דיאנדרה ג'ורדן/AP

דיאנדרה ג'ורדן אולי לא היה באולסטאר, אבל אם לשפוט על פי התצוגות שלו בתקופה האחרונה, הוא היה צריך להיות שם ועוד איך. אחרי עוד משחק נהדר מול שיקגו עם תשע נקודות ולא פחות מ-26 ריבאונדים, הסנטר של הקליפרס נראה כמו אחד השחקנים הלוהטים בליגה, אם לא הלוהט בהם. מאז שחברו לקו הקדמי בלייק גריפין נפצע לפני שלושה שבועות, ג'ורדן הרים את הרמה ושולט לחלוטין ברחבות. חברו הנה כמה מספרים מהתקופה האחרונה האדירה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
seperator

* בשמונת המשחקים האחרונים ג'ורדן הוריד לפחות 15 ריבאונדים למשחק. הוא מתקרב בצעדי ענק לעבר הרצף הכי ארוך של שחקן עם משחקים כאלה בעשור האחרון. אנדרסון ורז'או בעונת 2012/13 וקווין לאב בעונת 2010/11 מחזיקים בצוותא בשיא עם עשרה משחקים כאלה.

* בחמשת המשחקים האחרונים ג'ורדן מעמיד ממוצע של 19.8 ריבאונדים.

* מאז שבלייק גריפין נעדר, ג'ורדן מעמיד ממוצעים של 16.2 נקודות, 19.3 ריבאונדים, 1.6 חטיפות ושתי חטיפות.

* ג'ורדן מחזיק ברצף של 300 הופעות מבלי להיעדר, הרצף הארוך ביותר מבין כל השחקנים הפעילים ב-NBA.

* בחודש פברואר הוא העמיד ממוצעים של 16 נקודות ו-17.2 ריבאונדים והפך לאחד מתוך שלושה שחקנים בלבד מאז שנת 1985 שמגיע לממוצעים זהים בחודש בודד.

* ג'ורדן מוביל את ה-NBA באחוזים לשתי נקודות (72%) וריבאונדים (14.2) ובנוסף מדורג שלישי בחסימות למשחק (2.3).

* אחוזי קליעה העונתי שלו משתי נקודות (72%) הוא השני הכי גבוה בתולדות ה-NBA.

* אם ימשיך בקצב הזה, ירשום ג'ורדן את ממוצע הריבאונדים הגבוה ביותר ב-NBA מאז עונת 2002/03, אז הוריד בן וואלאס מדטרויט 15.4 כדורים חוזרים לערב.

מאמן לוס אנג'לס קליפרס דוק ריברס. רויטרס
נפעם. דוק ריברס/רויטרס

אחרי המשחק הלילה, דוק ריברס התפנה כדי להפנות את הזרקורים לעבר הסנטר המצוין, שכפי הנראה לא מקבל מספיק קרדיט. "אין שום אפשרות בעולם שדיאנדרה הוא לא שחקן ההגנה של העונה", אמר מאמנו. "אם מישהו אחר יזכה בתואר, צריך להקים וועדת חקירה. אם הוא היה טוב התקפית כמו שהוא היה טוב הגנתית, הוא היה צריך לזכות ב-MVP. בגלל שהוא עושה את הדברים האלה בהגנה, אף אחד לא שם לב. הוא שואב כל ריבאונד וגם אם במקרה חריג הוא לא, דרושים לפחות שני שחקנים יריבים כדי לעשות את זה".

גם כריס פול הצטרף לשבחים על חברו לקבוצה. "מרוב שהוא יציב, אתה מתחיל לקחת את הדברים שהוא עושה כמובנים מאליהם. אני לא יכול לדמיין אפשרות שאשחק בלעדיו. אין אף אחד כמוהו בליגה. מה שהוא עושה מדהים, והוא עדיין צעיר".

ומה יש לג'ורדן לעצמו להגיד? לא הרבה, מסתבר. "לא נבחרתי לאולסטאר כי אנשים לא ממש אוהבים או מעריכים ביגמנים כנראה. זה בסדר מבחינתי, זה לא משנה עבורי שום דבר".

גארד לוס אנג'לס קליפרס כריס פול. AP
"לא יכול לדמיין איך זה לשחק בלעדיו". פול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully