וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טכנולוגיית קו השער במיטבה, סטיב ברוס וגאס פוייט התעמתו

עין הנץ הוכיחה פעם נוספת את חשיבותה, כשהכריעה מקרה גבולי ב-1:2 של אסטון וילה על ווסט ברומיץ'. מאמן האל סיטי ניסה לתקוף את זה של סנדרלנד ב-1:1 בין הקבוצות. 0:1 לסאות'המפטון על קריסטל פאלאס

שחקן אסטון וילה, גבריאל אגבונלהור, חוגג. GettyImages
גבריאל אגבונלהור חוגג. מלך השערים של אסטון וילה/GettyImages

המחזור ה-28 בליגה האנגלית יצא הערב (שלישי) לדרך, וסיפק כמה רגעים צבעוניים. במשחק בין אסטון וילה לווסט ברומיץ', שנגמר ב-1:2 מפתיע לווילה, טכנולוגיית קו השער שוב הוכיחה את חשיבותה. במהלך המשחק שלח גבריאל אגבונלהור בעיטה, שעברה את השוער וספק את קו השער, ובעזרת הטכנולוגיה ניתן היה לראות שהכדור לא עבר במלוא היקפו, למרות שבמבט ראשוני היה נראה שכן. במשחק בין האל סיטי לסנדרלנד, שנגמר גם הוא ב-1:1, התעמתו מאמני שתי הקבוצות, סטיב ברוס וגאס פוייט. במשחק השלישי של הערב, סאות'המפטון גברה 0:1 על קריסטל פאלאס.

seperator

אסטון וילה - ווסט ברומיץ' 1:2

איזה ניצחון דרמטי לאסטון וילה ולטים שרווד, שהשיג ניצחון ראשון בקבוצתו החדשה. הקבוצה מבירמינגהאם, החזיקה בניצחון אחד בלבד בשש המשחקים האחרונים בכל המסגרות, וסוף סוף היא אספה שלוש נקודות, ועוד בדרבי. הווילה עלתה ליתרון בדקה ה-22, לאחר שכריסטיאן בנטקה השאיר את גבריאל אגבונלהור לבד מול השוער בעזרת נגיחה חכמה, והחלוץ האנגלי המשיך בקלות לרשת. בדקה ה-66, סיידו בראהינו, עם שערו ה-12 העונה, איזן עם נגיחה מתוך הרחבה וקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-93 הגיע הרגע הגדול של המקומיים, כשכריסטיאן בנטקה דייק מהנקודה הלבנה ונתן לקבוצתו ניצחון חשוב. עוד לפני השערים נרשם אולי האירוע המעניין ביותר, כשאגבונלהור בעט לשער והכניע את השוער, אך טכנולוגיית קו השער פסקה כי הכדור לא עבר את הקו במלוא היקפו, זאת למרות שבמבט ראשון היה נראה שכן. וילה אמנם עלתה מעל לקו האדום על חשבון קווינס פארק ריינג'רס, לה שני משחקים חסרים.

האל סיטי - סנדרלנד 1:1

האל סיטי וסנדרלנד הגיעו למשחק מהמקומות ה-15 וה-16 בהתאמה, ובמקומות הללו הן יישארו שבוע נוסף, לאחר 1:1 בסיום 90 הדקות. דאם אנדוי, כבש משחק שלישי ברציפות במגרשה הביתי של האל, כשבדקה ה-15 הצליח למצוא את הרשת. בדקה ה-77 ג'ק רודוול השיג את השוויון והותוצאה נותרה בעינה עד לסיום. במהלך המשחק נרשמה תקרית לא נעימה במיוחד, כשסטיב ברוס ניסה לתקוף את גאס פוייט, ורק בעזרת התערבות של צוות השיפוט נמנעה תגרה.

סאות'המפטון - קריסטל פאלאס 0:1

אחרי שלא ניצחה בשלושה משחקי ליגה ברציפות (שני הפסדים), סאות'המפטון סוף סוף אספה שלוש נקודות, כשגברה 0:1 על קריסטל פאלאס. הקדושים אמנם חיכו זמן רב לשער היתרון, אך בסופו של דבר הוא הגיע, כשסאדיו מאנה ניצל הדיפה לא טובה של השוער כדי לכבוש מקרוב. סאות'המפטון עלתה באופן זמני למקום החמישי בטבלת הליגה האנגלית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ווסט ברומיץ', סיידו בראהינו, חוגג. GettyImages
סיידו בראהינו חוגג מעט מוקדם מדי מול אסטון וילה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully